چگونه مهارت برنامه نویسی وب سایت را تشخیص دهیم؟ این یک مورد بسیار مهم است، مخصوصا اگر شما برنامه ریزی می کنید که اشخاصی را وارد تیم طراحی و برنامه نویسی وب سایت تان کنید.

TEST FOR GEEK، دارای راهی برای شما است تا مهارت افرادی را که می خواهید در شرکت طراحی سایت و تیم طراحی و برنامه نویسی وب سایت استخدام کنید، تست کنید که چقدر درباره HTML و سئو سایت و بهینه سازی سایت مهارت و تبحر دارند. این مورد یکی از ابزارهای کوچکی است که می تواند زندگی تان را ساده سازد. در این مقاله به چگونگی کارکرد آن نگاهی می اندازیم.

TEST FOR GEEK چیست؟

TESTS FOR GEEK، یک ابزار آنلاین است که برای شرکت هایی طراحی شده است که می خواهند پروسه مصاحبه استخدامی شان را از برنامه نویسان و طراحان وب سایت تکمیل کنند. با وجود تست های قدرتمندی که در دسترس می باشد، این نوع ابزار می تواند برای مدیران استخدام کننده مفید باشد تا ببینند سطح دانش هر شخص مصاحبه شونده برای برنامه نویسی و طراحی سایت به چه میزان است.

ایده این ابزار آنلاین این است که افراد متقاضی شغل طراحی سایت و برنامه نویسی وب سایتی را انتخاب کنید و با آن ها مصاحبه کنید که دانش این شغل را به اندازه کافی دارند.

این تست در هر جایی می تواند اجرا شود، این تست برای شرکت ها (حتی تیم های کوچک) طراحی وب سایت برای استخدام متقاضیان کار بسیار مفید است و در وقت صرفه جویی می کند. به هر کاندید شغل طراحی و برنامه نویسی وب سایت یک لینک تست داده می شود و این ابزار طوری طراحی شده است که مانع تقلب کردن متقاضیان شغل طراحی و برنامه نویسی وب سایت می شود. بلافاصله بعد از تست، کاندیدهای شغلی و مدیر مصاحبه کننده و یا همان مدیر شرکت، یک کپی از نتیجه تست را در اختیار می گیرند.

نتیجه تست

مهارت های تست شده و استانداردهای اطلاعاتی که در این ابزار مشاهده می شود، بر اساس سیستم امتیاز دهی و گزارش دهی می باشد. هر تست یک گزارشی را مهیا می کند که از سطح ۱۰۰ در زمینه های مختلف به متقاضی شغل طراحی و برنامه نویسی وب سایت امتیاز می دهد.

این ابزار بهش ما اجازه می دهد تا در هر سطحی مانند HTML یا JAVASCRIPT مهارت و شایستگی خود را ببینید و مشاهده کنید که کدام بخش ها را به کل مهارت دارید و در کدام بخش ها نیاز به پیشرفت هایی دارید.

ویژگی های فوق العاده

عدم امکان تقلب کردن متقاضیان. اگر کاربران بخواهند از کپی و پیست کردن استفاده کنند، تست متوقف می شود، عکسی از صفحه وب سایت می گیرد و گزارش می دهد.
برچسب های سفید و لوگوهای متداولی در این ابزار وجود دارد تا بتوانید هر تست را با نام و برند شرکت خودتان نشان دهید.
مجموعه سوالات. این سوالات به اندازه کافی می تواند صلاحیت شغلی یک شخص را مشخص سازد. از این رو، شما به عنوان یک شخص مصاحبه کننده، نیازی نیست سوالاتی را خودتان بپرسید.
یک ابزاری است که در زمان و سرمایه صرفه جویی می کند. این تست در هر زمان و هر مکان به راحتی اجرا می شود. دیگر شرکت های طراحی وب سایت نیاز نیست که از صندلی و اتاق هایی برای این منظور استفاده کنند.
داشبورد تست (در تصویر بالا) طوری طراحی شده است که می توانید هر تستی را که از قبل گرفته اید ببینید و در یک نگاه امتیازات را مقایسه کنید.
تست ها توسط متخصصین برنامه نویسی وب سایت و کارشناسان IT طراحی شده است، و از آخرین استاندارد ها و تکنولوژی ها به کار رفته است. از این رو، لازم نیست نگران قدیمی شدن تست های خود باشید.

این تست را برای خود در زمینه HTML، CSS و JAVAVSCRIPT امتحان کنید که دارای اطلاعات پایه ای از برنامه نویسی وب سایت می باشد.

کاربردها

TESTS FOR GEEK دارای کاربردهای مفید برای کسانی است که نیازمند افرادی دارای اطلاعات برنامه نویسی و طراحی وبسایت برای استخدام در شرکت طراحی وب سایت می باشد. این تست به مدیران شرکت طراحی و برنامه نویسی سایت این ایده را می دهد که تنها صحبت کردن یک متقاضی کار، نشان دهنده مهارت های او نیست. گرفتن این چنین تست هایی در پیش از استخدام یک طراح و برنامه نویس وب سایت می تواند به جویندگان کار این امکان را بدهند که صلاحیت شان را در پروسه مصاحبه و استخدام اثبات کنند.

برای مدیران استخدام کننده

TEST FOR GEEK، ارزیابی مهارت و صلاحیت متقاضیان شغل را در پروسه استخدامی آسان می سازد.

انتخاب نوع تست
فرستادن لینک به متقاضی کار (یا انتشار یک لینک در وب سایت تان)
این مورد برای متقاضیان کاری که در خارج از مرزها و در دیگر کشورها زندگی می کنند بسیار مناسب است تا باعث کاهش هزینه های رفت و آمد در پروسه استخدام شود.
برای تشخیص میزان مهارت های یک متقاضی کار برای شروع بسیار عالی است.

برای جویندگان شغل

اگر شما در بازار شغل به دنبال شغل متناسب خود می گردید، TEST FOR GEEK می تواند به شما کمک کند که از رقیبان خود پیشی بگیرید.

ساخت یک اکانت شخصی
انجام تست هایی در زمینه مهارت های شما
اضافه کردن گزارش و امتیاز این تست از صلاحیت های شغلی به رزومه کاری تان

تست های موجود این ابزار آنلاین

بیشتر از ۲۵ تست در ابزار آنلاین TEST FOR GEEK وجود دارد که ۱۰ مورد دیگر به زودی افزوده می شود. این تست ها شامل سوالات و مدت زمان پاسخ دهی محدود و مخصوص به خود می باشد.

در این جا برخی از این تست ها وجود دارد:

PHP
PHP & MYSQL
PHP & JAVASCRIPT
PHP & MYSQL & JAVASCRIPT
PYTHON
PYTHONG & MYSQL
DJANGO
Python and Django
Python and Django and MySQL
Python and Django and JavaScript
Python and HTML/CSS and JavaScript
HTML and CSS and JavaScript
HTML and CSS
SEO
MySQL
C#
C# and JavaScript
ASP.net MVC
ASP.net MVC and C#
ASP.net MVC and C3 and JavaScript
JavaScript
Java
Java and MySQL
iOS and Objective-C

به زودی این تست ها می آید:

jQuery
MS SQL Server
Oracle
PostgreSQL
Java for Android
Android SDK
Ruby
Ruby on Rails
C
C++

تست ها می تواند از ۱۵ دقیقه تا ۲ ساعت به طول بیانجامند و دارای تعداد سوالات متعددی هستند. خیلی از تست ها دارای ۳۰ سوال با کیفیت و ویژه شغل مورد نظر می باشد تا ارزیابی بهتری داشته باشید.

قیمت گذاری

TEST FOT GEEK، بر اساس تعداد تست هایی که نیاز دارید از یک کاربر تک گرفته تا تیم های بزرگ، دارای قیمت های متفاوتی است.

قیمت ها به شرح ذیل است:

۳ تست در ازای ۹۵/۲۹$
۱۰ تست در ازای ۹۵/۵۹$
۱ ماه تست های بی نهایت
۳ ماه برای تست های بی نهایت

این ابزار پرداخت از طریق کارت اعتباری را نیز می پذیرد و دارای سیستم صدور فاکتور آنی در وب سایت شان می باشند.

حرف آخر

اگر می خواهید از همان ابتدا بدانید که برای شغل مورد نظر، بهترین متقاضیان و مناسب ترین جویندگان کار را در اختیار دارید و می خواهید سطح مهارت شان را بدانید، این ابزار بسیار برای شما کاربردی است.  وب سایت TEST FOR GEEK را باز دید کرده تا برای شروع اطلاعات بیشتری کسب کنید. شمار راه هایی که این تست می تواند مفید بودن یک فرد را در یک شغل اثبات کند، تقریبا بی نهایت است.