سلام دوستان عزیز وقت بخیر
در ادامه آموزش های تجارت الکترونیک در خدمت شما عزیزان هستم.در این آموزش بررسی میکنیم که چگونه میتوان تبلیغاتی ساخت که در ذهن های بازدید کنندگان ماندگار شود.دوستان عزیز این مورد بسیار مهم است که باید شما در ذهن ها ماندگار شوید زیرا در صورتی که ماندگار شوید هزاران سال بعد نیز کاربران شما را به یاد خواهند آورد.دوستان عزیز شما چه تبلیغاتی را به خاطر می آورید؟

در اینجا توصیه هایی برای در یاد ها ماندن داریم که میتواند به شما بسیار کمک کند و به صورت زیر است:

  • اولین مورد این است که شما باید به زبان مردم صحبت کنید.شما وقتی قرار است محصولی را بفروشید باید با دستور زبانی که مردم در طول روز های زندگی خود با آن صحبت میکنند و راحتند با آن ها صحبت کنید.دیوید الیگوی ادعا می کند “اگر می خواهید مردم را قانع کنید که چیزی بخرند باید از زبان خودشان استفاده کنیدیعنی زبانی که هر روز از آن استفاده می کنند”.

 

  • مورد دومی که وجود دارد این است که شما دوستان عزیز برای ماندن در یاد کاربران خود باید در تهیه آگهی تبلیغاتی خود ترفند هایی برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنید تا بتوانید جذابیت و تاثیرگذاری خود را بیشتر کنید دوستان.هر چه تبلیغات شما تاثیرگذار تر باشد کاری تر است و میتواند کاربران را مجاب کنند که به شما مراجعه نمایند.

 

  • سومین موردی که وجود دارد این است که شما میدانید که چرا باید کاربران و مشتریان از شما خرید کنند و از خدمات شما استفاده کنند؟ دلیل چیست؟ چرا باید از شما استفاده کنند؟ چرا دنبال مراکز دیگر برای خرید و دریافت خدمات نروند؟ این بسیار مهم است که برای سوال خود پاسخی درخور داشته باشید

دوستان عزیز در ادامه با بررسی موارد دیگر در این زمینه همراه من باشید

موفق و پیروز و سربلند باشید