دوستان وب مستری من سلام ، حال شمتا چطوره امیدوارم که خوب وخوش و سلامت باشیدو با اموزشهای ما همراه بمانید . امروزمیخوام در مورد پیشنهاد هدیه به مشتریان در ووکامرس بیاموزیم اگر در این زمینه میخواهید اطلاعاتی داشته باشید تا انتهای مطلب با ما همراهی کنید.

یکی از راه های موفق در مارکتینگ ارائه ی خدمات رایگان به مشتریان است. شما با این کار می توانید مشتریان را علاقه مند به خرید از فروشگاه خود کنید و یا مشتریان بیشتری جذب کنید. شاید بگویید ما برای هر محصولی هزینه ای میکنیم تا آن را تهیه کنیم و در وبسایت به فروش برسانیم. چطور می توانیم به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهیم؟!
قرار نیست محصولات گران قیمتی را به عنوان هدیه به مشتریان پیشنهاد کنید. شما می توانید آنچه را که در ازای خرید محصولات به عنوان اشانتیون دریافت کرده اید را به صورت هدیه به مشتریان بدهید. یا با توجه به فعالیت خود می توانید فایل آموزشی، قطعه ای از یک موزیک، فیلم، افزونه و از این قبیل موارد را می توانید جهت هدیه در فروشگاه قرار دهید تا با اینکار مشتریان را به خرید بیشر ترغیب کنید.

در آموزش ووکامرس امروز افزونه ای را بررسی می کنیم که این کار را برای فروشگاه ووکامرسی انجام می دهد و تنظیمات جالبی برای این موضوع دارد. با ما همراه باشید…

به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و فعال می کنیم. پس از فعال سازی گزینه ی “Woo Free Gift” در منوی وردپرس ظاهر می شود که دارای زیر منوهایی است.

General Settings

Popup Overlay: با این گزینه می توانید حالت پاپ آپ را برای نمایش هدایا فعال کنید.
Popup Heading Text: عنوان اصلی که در پنجره ی پاپ آپ برای هدایا نمایش داده می شود.
Add Gift Text: متن افزودن هدیه
Cancel Text: متن حذف پنجره ی هدایا
Invalid Gift Condition Text: چنانچه وضعیت هدایا در حالت غیر فعال باشد.

تمامی متون به زبان اصلی است که می توانید به صورت بالا آن را فارسی کنید.
Create Criteria

در اینجا باید شاخصی تعیین کنید که کدام مشتریان بتوانند از هدایا استفاده کنند. مثلا افرادی که بیش از دو محصول خریداری می کنند.
woo free gift

در این قسمت می توانید تعیین کنید که مشتریان حق گرفتن چند هدیه از فروشگاه را دارند و همچنین نوع شاخصی را مشخص کرده بودید در اینجا تعیین کنید. سپس در قسمت Select gift product  می توانید محصولاتی که قرار است شامل حال هدیه شوند را مشخص کنید.

سپس به بخش صفحه ی مورد نظر محصول رفته و در بخش اطلاعات محصول هدیه های را برای آن اضافه کنید. در اینجا من محصول دوربین عکاسی را انتخاب می کنم و لوازم جانبی را به عنوان هدیه ی دوربین قرار می دهم.
حتما بخوانید  جلوگیری از ورود با ایمیل در وردپرس با No Login by Email Address

در اینجا محصولات هدیه را اضافه می کنیم و اعلام می کنیم که هر مشتری حق گرفتن یکی از این محصولات را به عنوان هدیه دارد. حال نتیجه را با هم مشاهده می کنیم…

جمع بندی!

اگر می خواهید فروشنده ی خوبی باشید و فروش بیشتری داشته باشید باید بدانید که نیاز به جذب مشتریان فعلی و مشتریان بیشتری خواهید داشت. برای این کار باید اصول مارکتینگ را بیاموزید. یکی از این اصول اعطای هدایا در ازای خرید به مشتریان است. با افزونه ای که امروز خدمت شما معرفی کردیم به راحتی قادر به فعال کردن چنین امکانی در فروشگاه ووکامرسی خود خواهید بود.