در حین بازدید از طراحی وب سایت بازدید کننده تصمیم میگیرد که آیا بماند یا ساین را ترک کند. یک URL خاص بازدید کننده را تحت تاثیر قرار دهد. طراحی شامل آیتم های مانند صفحه بندی، فونت و رنگ، و همچنین انتخاب از تصاویر و عکسها می باشد. با این حال، هنگامی که بازدید کننده در طراحی سایت ارزان کشیده شده، کیفیت یک سایت متن نوشته خواهد شد اثر ماندگار بر روی هر دو که آیا بازدید کننده برای مدت طولانی تر از زمان باقی می ماند، و همچنین یا نه بازدید کننده خواهد شد بازگشت زمانی در داشته آینده است. به همین دلیل، به استثنای طراحی سایت پایه، هیچ چیز کیفیت یک وب سایت تاثیر می گذارد بیشتر از خود متن نوشته شده است. تضمین که متن بزرگ نوشته شده است، بنابراین یک گام مهم است که نیاز به یک رویکرد ساختار یافته برای به انجام رساندن موثر است. در این مقاله پاسخ به این سوال با ترسیم فرایند نوشتن است که توسط بهترین نویسندگان طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.
مبانی
اکثر خوانندگان بدانند که متن با کیفیت بالا به کار نگارش و گرامر صحیح و خالی از اشتباهات املایی است. نیز به خوبی شناخته شده است که نوشتن وب سایت باید مختصر، باید در فعال و نه از صدای منفعل می شود، و با استفاده از زیر سرفصل و بولدینگ به طور موثر برای کمک به خواننده مواد اسکن شده است. این است که به بیان آشکار است. سوال واقعی این است که چگونه در واقع ایجاد محتوای عالی دستکاری شده از یک صفحه خالی و مکان نما چشمک می زند.

نوشتن وب سایت در ۵ مرحله
هنگامی که در تلاش برای نوشتن متن وب سایت بسیار عالی است، بهتر است که در ذهن داشته باشیم که همه نوشتن وب را از طریق ۵ مراحل خاص و با احتیاط و یا مراحل می رود. این عبارتند از: ۱) ایجاد یک طرح کلی، ۲) نوشتن یک طرح کلی، ۳) نوشتن پیش نویس خشن، ۴) اصلاح پیش نویس و نهایی ۵) اثبات خواندن. مهم این است که این مراحل اتفاق می افتد و موثر به عنوان امکان پذیر است.

مرحله ۱ | ایجاد یک طرح کلی: کلید به هر فرایند طراحی اعم از گرافیک و یا متن، این است که یک طرح روشن است. فاز برنامه ریزی در مورد نوشتن، شامل هر فرد در تیم نگارش بحث و توافق بر نقاط کلیدی است. برای استفاده از یک وب سایت طراحی موازی، این را می توان به عنوان یک جلسه طوفان فکری است که از آن بیانیه ای از کار (افشانده) ظهور خواهد کرد فکر می کردم. سوالات معمولی که در این مرحله پاسخ داده شامل تصمیم گیری محتوا، تعیین که مخاطبان اصلی خواهد بود، و کنار هم قرار دادن یک جدول زمانی است.
همچنین تعیین چه مدت طول هر بخش، از جمله مقاله، باید باشد. به عنوان مثال، صفحه اصلی، ممکن است در پاراگراف کوتاه، جملات تیزر تنها، و یا حتی نقاط گلوله نوشته شده است. صفحات دوم و سوم با این حال به احتمال زیاد تا حدودی طولانی تر و دقیق تر خواهد بود. همه این است که از پیش برنامه ریزی شده است. برخی هم نیز باید کنار گذاشته شود در این مرحله نسبت به هماهنگی با طراحان وب سایت ها اطمینان حاصل شود که هم ترازی بین طراحان گرافیک و نویسندگان وجود دارد. این بسیار مهم است در صفحه اصلی آن را به عنوان صفحه ای که بزرگترین تاثیر را بر روی نرخ جهش داشته باشند.

مرحله ۲ | نوشتن رئوس مطالب: هنگامی که پروژه به درستی برنامه ریزی شده، رئوس مطالب را می توان به پایان رسید. طرح کلی یک لیست از نکات کلیدی خواهد شد که در هر بخش و یا صفحه از سایت ساخته شده است. نقاط گلوله قطعا مناسب هستند در اینجا به عنوان هدف در این مرحله، برای به دست آوردن یک طرح کلی از متن. برای معابر دیگر یا فردی مقالات، مطالب را باید به عنوان مقدمه، بدنه اصلی، و یک نتیجه گیری فراهم شده است. این روش نوشتن اساسی است، اما است که اغلب فراموش شده است. جای تعجب است که چگونه بسیاری از مقالات وب سایت این فرمول پیروی نمی کنند.

مرحله ۳ | آهنگسازی خشن پیش نویس: پیش نویس خشن اولین بار است که جملات کامل و کامل با هم قرار داده است. مهم ترین چیز به ذکر است با توجه به پیش نویس خشن این است که بهتر است طرح کلی است، پیش نویس خشن سریعتر خواهد شد نوشته شده است و معمولا با کیفیت بهتر آن خواهد بود. اگر افراد متعدد در حال نوشتن پیش نویس خشن، آن است که معمولا ایده خوبی است برای تعیین یک فرد با مسئولیت کشیدن تمام مطالب را با هم. در علاوه بر این به وظایف دنیوی از قالب بندی متن را در یک سند واحد منسجم، این فرد نیز می تواند با مقایسه پیش نویس رئوس مطالب را به مطمئن شوید که هیچ چیز اتفاقی از دست رفته می شود وظیفه.

مرحله ۴ | اصلاح پیش نویس: هیچ کس می نویسد: یک متن کامل را بعد از تنها یک پیش نویس است. تمام متن را باید تجدید نظر شده تا آن را مطابق کیفیت مورد نیاز از مالک وب سایت است. در واقع، حتی برندگان جایزه پولیتزر تجدید نظر در کار خود. هر متن نوشته شده است، حتی یکی از شما در حال حاضر در حال خواندن، نیاز به تجدید نظر را به مطمئن شوید که آن را کامل و شامل محتوا در نظر گرفته شده است.
ویرایشهای برای چک کردن محتوای مناسب، بررسی املا و دستور زبان، بررسی سبک، و بررسی منابع اگر قابل اجرا باشد. حقه های مختلفی برای تجدید نظر وجود دارد. به عنوان مثال، خواندن متن را به عقب یک روش موثر برای پیدا کردن غلط املایی است. یکی دیگر از نوک به خواندن متن با صدای بلند است. خواننده با خواندن آن با صدای بلند، اغلب می تواند از انتخاب معابر بی دست و پا و بهبود بر آنها. ترفند سوم این است که برای قرار دادن متن را برای چند ساعت و یا حتی یک شبه. اغلب به دنبال در یک متن را با چشم های تازه به شما این امکان را می دهد که خواننده را به اثبات پیدا کردن اشتباهات اضافی.
اگر حذف هر گونه متن ها، بخش ها به خصوص بزرگ، آن را توصیه می کنند که این اطلاعات را در یک فایل جداگانه ذخیره شده است. کسی هرگز نمی داند زمانی که یک قطعه از متن حذف شده ممکن است در دستی برای کار در آینده می آیند.

مرحله ۵ | خواندن اثبات: در نهایت، متن نوشته شده است می رود به یک تجدید نظر نهایی و یا مرحله اثبات خواندن. در اینجا هر جزئیات و زمان آخرین دو برابر برای اقلام از قبیل دقت، قالب بندی و طراحی بررسی می شود. این فرد پر نقش سردبیر و لزوما شخص که compledted مرحله پیش نویس تجدید نظر می شود. در واقع، آن را اغلب می تواند مفید باشد در صورتی که این شخص مختلف را با چشم های تازه. همچنین، همان سند می تواند به اثبات خواندن توسط چند نفر.
راز واقعی از نوشتن وب سایت بزرگ برای این فایل نقد می نویسید، این است که یک روند شفاف و منظم است. این ساختار فراهم می کند و اجازه می دهد تا مدیر پروژه برای اندازه گیری این تیم انجام شده است در مقابل در برابر یک برنامه. اگر هر مرحله از فرایند نوشتن به اتمام است به طور کامل، محصول نهایی با کیفیت بالا می شود و در مقدار نسبتا کوتاه از زمان به دست آورد.

کپی برداری مقالات با لینک به منبع بلامانع است.