همانطور که می دانید، برای دسترسی remote به کنسول IIS Manager بایستی اجازه دسترسی را به کاربران بدهید و یا اکانتی را در کنسول ایجاد کنید. حال بایستی تعیین کنید که هر کاربری چه میزان دسترسی دارد و چه تنظیماتی را می تواند انجام دهد. برخی اوقات، مدیر وبسایت بایستی دسترسی کامل داشته باشد ولی در بعضی مواقع، شما قصد دارید که برخی کاربران فقط به بعضی از وبسایت ها دسترسی داشته باشند که می توانید در سطح وبسایت و یا web application دسترسی تعریف کنید. دقت کنید که نمی توانید بطور مستقیم، دسترسی ها را در سطح سرور تعریف کنید.

– برای مدیریت permissions، وبسایت و یا web application مورد نظر را انتخاب و از قسمت Management، گزینه IIS Manager Permissions بزنید.
صورت پیشفرض، یوزر اکانت های جدیدی که در IIS Manager می سازید، اجازه دسترسی به وبسایت ها را ندارند. برای فعال سازی آنها، در قسمت IIS Manager Permissions از ستون سمت راست، روی گزینه Allow User کلیک کنید.در این قسمت شما می توانید تعیین کنید که از اکانت های ویندوزی (یوزرهای موجود در active directory) استفاده کنید و یا از اکانت های موجود در IIS. اگر از گزینه Windows استفاده کنید، می توانید به اکانت های موجود در دامین (active directory) اجازه دسترسی بدهید و اگر IIS Manager را تیک بزنید، برای اکانت های موجود در خود IIS دسترسی ایجاد خواهید کرد.

lkm

هنگامی که کاربران بصورت remote به وب سرور متصل شوند، فقط به وبسایت ها و web application های مجاز (که اجازه دسترسی دارند) دسترسی پیدا می کنند. با این کار، کاربری که شما در این لیست اضافه کردید، فقط می تواند به همین وبسایتی که انتخاب کرده اید دسترسی داشته باشد.