برخی اوقات، به علل مختلفی مانند، کاربران زیاد ویا پهنای باند کم، ممکن است درخواست ها به وب سرور بیش از حد بوده و مشکلاتی را ایجاد می کند. IIS قسمتی به نام Web site limit دارد که می توان با استفاده از آن حداکثر میزان پهنای باند و تعداد Connection هایی که یک وبسایت می تواند پشتیبانی کند را مدیریت کرد. این تنظیمات به ادمین ها کمک کرده تا با ایجاد محدودیت، از اینکه یک یا چند وبسایت همه پهنای باند و یا منابع زیادی را اشغال نمی کنند، مطمئن شوند. برای کانفیگ آن ، وبسایت مورد نظر خود را انتخاب کرده و از قسمت Action pan روی گزینه Limits کلیک کنید.

گزینه Limit Bandwidth Usage (که بطور پیشفرض غیرفعال است) به شما این امکان را می دهد تا حداکثر چه تعداد بایت بر ثانیه را وب سرور برای این وبسایت پشتیبانی کند. اگر پهنای باند از این حد مشخص شده بیشتر شود، وب سرور با تاخیر در پاسخگویی، جلوی استفاده بیش از حد پهنای باند را می گیرد.

بخش Connection Limits حداکثر تعداد connection هایی (در واحد زمان) که می توانند روی این وبسایت فعال باشند را مشخص می کند. اگر درخواست جدید در مدت زمان معین ، به وب سرور نرسد، ارتباط هر کاربر با وبسایت به طور خودکار قطع می شود (گزینه connection time-out بوده که بصورت پیشفرض ۱۲۰ ثانیه است). علاوه بر این، می توانید حداکثر تعداد connection هایی (تعداد افراد) که اجازه دارند با سایت در ارتباط باشند را تعیین کنید (تیک گزینه limit number of connection را بزنید). اگر از این تعداد بیشتر شود، کاربرانی که درخواست جدیدی را ارسال می کنند، با پیغام خطایی روبرو می شوند که سرور برای پاسخ دادن بیش از حد مشغول است.

tarh