:: مقادیر ارزیابی یک شرکت طراحی سایت موفق
برای اینکه بتوان شرکت طراحی سایت موفقی را برای طراحی وب سایت خود انتخاب کرد می بایست پارامترهای مختلفی در آن شرکت ارزیابی نمود. لذا قبل از واگذاری طراحی سایت می بایست به موارد زیر توجه داشته باشید.

– سطح علمی و تجربی : یکی از مهمترین ایم معیار ها آگاهی یافت از سطح علمی و تجربی شرکت طراحی سایت می باشد. برای ارزیابی این معیار براحتی می توان از نمونه کارها و مشتریان قبلی آن شرکت می توان میزان خدمات دریافتی و رضایتمندی را مورد ارزیابی قرار داد. همیشه برای ارزیابی کیفیت کار شرکتهای طراحی سایت می بایست از مشاورین خبره استفاده نمود تا ابعاد مختلف کارهای آنها را مورد ارزیابی قرار دهند. بسیاری از شرکت ها آنچنان که ادعا می کنند توان تخصصی ندارند لذا آگاهی از میزان توان در انتخاب یک شرکت طراحی سایت بسیار مهم خواهد بود.

– برقراری ارتباط متداوم با مشتری: یکی از مهمترین فاکتورها در شرکت طراحی سایت برقراری ارتباط مؤثر و متداوم با مشتری است. شرکت تخصصی طراحی سایت می بایست با مشتری بخوبی در تعامل بوده و نقطه نظرات علمی و فنی خود را به مشتری منتقل نماید و همچنین بتواند نقطه نظرات او را نیز در فرآیند طراحی بکار برد.

– درک صحیح و جامع از کسب و کار مشتری: یکی از عواملی که باعث موفقیت در سایت طراحی شده می باشد درک درست، صحیح و کامل از کسب و کار مشتری است. طراحی سایت بدون توجه به این موارد غیر قابل چشم پوشی است. چرا که طراح سایت ممی بایست درمورد کسب و کار مشتری تحقیق کند، رقبای مشتری و جایگاه آنها را بررسی کند و نتایج بررسی خود را بعنوان یک مشاور در اختیار مشتری قرار دهند.

– داشتن توان تخصصی و فنی بالا: توجه داشته باشیم که شرکت چه افراد متخصصی را در اختیار دارد و آیا اینکه تیم های تخصصی در همه زمینه ای از طراحی سایت را در اختیار دارند؟ مزیت های رقابتی این شرکت چیست؟ آ

– پشتیبانی : پشتیبانی سایت طراحی شده مهمترین خدمات در طراحی سایت می باشد. به طراحی سایت نباید مانند خرید یک کالا نگریست، چرا که تیم پشتیبانی با تخصص بالا از عوامل مهم انتخاب شرکت طراحی سایت می باشد.
:: در ادامه …

    صفحه قبل
    آموزش نرم افزارهای مرتبط
    مقالات بهینه سازی سایت
    مقالات مرتبط با طراحی سایت
    مدیریت ارتباط با مشتری
    مدیریت محصول
    مدیریت بازاریابی و فروش
    روابط عمومی و تبلیغات
    اندازه گیری رضایت مشتری
    مدیریت برند
    آموزش های تصویری
    آموزش های صوتی
    دوره ها و کارگاه های آموزشی

:: برو به …

    خدمات طراحی سایت
    خدمات پارس فناوران
    محصولات پارس فناوران

By Pars Fanavaran
معرفی پارس فناوران به دوستان با ارسال ایمیل
خبرخوان
اضافه کردن به علاقه مندی ها