برای اینکه بتوانید شرکت طراحی سایت موفقی را برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید باید وجود معیارهایی را در آن شرکت ارزیابی کنید. ما بر اساس تجربه خود مواردی را به شما ارائه خواهیم کرد که قابل ارزیابی و اندازه گیری است و قبل از اینکه طراحی سایت خود را به این شرکت ها واگذار کنید، آنها را ارزیابی کنید.

بالا بودن سطح علمی و تجربی آن شرکت: شما براحتی از روی نمونه کارها و تماس با مشتریان قبلی آن شرکت و پرس و جو از ایشان می توانید میزان خدمات دریافتی و رضایتمندی آنها را پرسیده و مورد ارزیابی قرار دهید. همیشه برای ارزیابی کیفیت کار شرکتهای طراحی سایت از مشاورین خبره استفاده نمایید تا ابعاد مختلف کارهای آنها را مورد ارزیابی قرار دهند. بسیاری از شرکت ها آنچنان که ادعا می کنند توان تخصصی ندارند.
برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان: یکی از مهمترین فاکتورها در شرکتهای طراحی سایت برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان است. تیم تخصصی طراحی سایت باید با مشتری بخوبی در تعامل بوده و نقطه نظرات خود را به وی منتقل کند و همچنین بتواند نقطه نظرات او را نیز در فرآیند طراحی بکار برد. به عبارت بهتر گوش کردن مهمترین عامل برای یک طراحی مؤثر است.
درک صحیح و جامع از کسب و کار مشتری: برای اینکه طراحی سایت یک شرکت با موفقیت انجام شود درک درست، صحیح و کامل از کسب و کار آن شرکت غیر قابل چشم پوشی است. طراحان سایت باید راجع به کسب و کار شما تحقیق کنند، رقبای شما و جایگاه آنها را بررسی کنند و نتایج بررسی خود را بعنوان یک مشاور در اختیار شما قرار دهند.
داشتن توان تخصصی و فنی بالا: توجه داشته باشید که کوچکی و بزرگی شرکت طراحی سایت مهم نیست بلکه این مهم است که این شرکت چه افراد متخصصی را در اختیار دارد و آیا اینکه تیم های نخصصی در همه زمینه های طراحی سایت را در اختیار دارند؟ مزیت های رقابتی این شرکت چیست؟ حتماً بدنبال پاسخ این سئوالات باشید.