کمپانی مایکروسافت در کنار معرفی نسخه جدید لپ تاپ سرفیس بوک با نام Surface Book i7، از محصول جدید دیگری هم رونمایی کرد. این محصول جدید یک کامپیوتر بدون کیس (آل این وان) است که با نام Surface Studio شناخته می شود. این محصول نخستین کامپیوتر آل این وان مایکروسافت محسوب می شود و از امکانات خارق العاده ای هم برخوردار است. جهت آشنایی بیشتر با سرفیس استودیو در ادامه با ما همراه باشید.

شاید جذاب ترین بخش کنفرانس چهارم آبان مایکروسافت را باید معرفی محصول جدید این کمپانی با نام Surface Studio دانست. ردموندی ها در کنفرانس چهارم آبان خود از یک کامپیوتر بدون کیس با نام سرفیس استودیو رونمایی کردند که در واقع نخستین آل این وان ساخت این کمپانی محسوب می شود. آل این وان ذکر شده هم از نظر ظاهری از زیبایی خیره کننده ای برخوردار است و هم از نظر فنی به سخت افزاری بالا و قدرتمند مجهز می باشد.

مایکروسافت سرفیس استودیو

مشخصات فنی آل این وان Surface Studio به شرح زیر می باشد:

صفحه نمایش ۳۸ اینچی با رزولوشن ۴٫۵K
پردازنده چهار هسته ای Core i7 اینتل
پردازنده گرافیکی GeForce 980M
حافظه ی رم ۳۲ گیگابایتی
حافظه ی داخلی ۲ ترابایتی هیبریدی متشکل از HDD و SSD
مجهز به ۴ درگاه ارتباطی USB 3.0 و پورت های شبکه، جک ۳٫۵ میلی متری هدفون و پورت Display
سیستم صوتی دابلی ۲٫۱
قابلیت پشتیبانی همزمان از چها دسته ایکس باکس به صورت بی سیم
پشتیبانی از قلم مخصوص مایکروسافت
ضخامت ۱۲٫۳ میلی متر

همان طور که در بالا مشاهده می کنید این آل این وان از سخت افزاری قدرتمند برخوردار است و در واقع می تواند گفت برای هر قشر حرفه ای، از طراحان گرفته تا گیمر ها مناسب می باشد. مایکروسافت در کنار آل این وان سرفیس استودیو از یک موس و یک کیبورد مخصوص این محصول با نام های Surface Mouse و Surface Keyboard هم رونمایی کرد که کار با این کامپیوتر را بیش از پیش راحت می کند.

Surface Dial

محصول جالب دیگری که در کنار سرفیس استودی معرفی شده و برای محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت می باشد، سرفیس دیال نام دارد. این محصول مناسب برای ویرایشگران حرفه ای صوتی و تصویری ساخته شده تا بتوانند با قرار دادن محصولات سرفیس به حالت خوابیده، به کمک این ابزار به ویرایش فایل های صوتی و تصویری بپردازند. Surface Dial در محیط های مختلف ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار می گیرد و با لپ تاپ ها و تبلت های سرفیس هم سازگار است.

در نهایت به قیمت All In One مایکروسافت می رسیم که قرار است در سه نسخه با قیمت های ۲۹۹۹ ، ۳۴۹۹ و ۴۱۹۹ از ماه نوامبر روانه بازار شود. همچنین قیمت تعیین شده برای سرفیس موس، سرفیس کیبورد و سرفیس دیال به ترتیب ۵۰ ، ۱۳۰ و ۱۰۰ دلار اعلام شده است.