آپلودسنتر ، واژه ای که اکثر یا کل کاربرای که با اینترنت سرو کار دارن شنیدن و حتی ازش استفاده هم کردن و بسیار کار ساز بوده. و امروزه افراد زیادی به دنبال آپلودسنتر های دائمی و پایدار با امکانات مناسب هستند مثلا حجم آپلود بیش از ۱ گیگ دائمی بودن فایل ها دادن لینک خوب و کوتاه و …. 

آپلود سنتر به درد چه کسانی میخورد؟

آپلودسنتر به درد افرادی میخوان فایلی رو به دنیای مجازی اینترنت منتقل کنن میخوره که این کار توسط آپلودسنتر ها میشه ولی بحث اصلی حجم و نوع پسوندی هستش که توی فایل به کار برده شده ، تو اپلود سنتر های معمولی فقط اجازه آپلود فایل ۵ مگابایتی یا کمی بیشتر یا کمی کمتر داده میشه و پسوند هایی رو هم که انتخاب میکنید محدود هستش مثلا فقط حق آپلود عکس رو دارید یا همراه عکس میتونین PDF و PSD و چند نوع فایل زیپ شده آپلود کنید که این یک نوع محدودیت هستش و افرادی که کار بیشتری از آپلود یک عکس میخوان انجام بدن این آپلود سنتر ها اصلا به درد نمیخورن. در این حال شما باید توسط سایت های شیر کننده یا بهتره بگم آپلودسنتر ها ی عظیم استفاده کنید مثلا مدیافایر که امکاناتی رایگان میده و یا رپید شیر که امکانات رایگا هم داره ولی همهی ما میدونیم که هیچ امکانات گسترده ای رو بدون هزینه به آدم نمیدن پس برای افزایش حجم اپلودی و فضایی که دارین تو این سایت ها باید اکانت بخرین که خرید یه همچین اکانت هایی تو ایران واقعا سخت هستش.

آپلودسنتر چگونه عمل میکند؟

آپلودسنتر ها نوعی اسکریپت یا بهتره بگم برنامه ای هستن که توسط اون ها میشه فایل های مورد نظرمون رو به هاست کسی که این آپلودسنتر رو راه اندازی کرده منتقل کنیم در قبال آپلود اسکریپت یک لینک از همون فایل به ما میده که ما میتونیم اون فایلمون رو تو دنیای مجازی توسط همون لینک استفاده کنیم.