امروز صبح بسیاری از کاربران نمی‌توانستند به حساب‌ کاربری خود در ایکس‌باکس، اسکایپ و … وارد شوند و حالا این مشکل به طور کامل رفع شده است.
مشکل عدم دسترسی‌ به حساب‌ کاربری مایکروسافت پس از یک ساعت رفع شد. امروز صبح به مدت یک ساعت کاربران امکان ورود به حساب‌های کاربری خود را نداشتند. تعداد زیادی از کاربران ایکس‌باکس، اسکایپ و اوت‌لوک گزارش‌هایی در مورد عدم امکان دسترسی به اکانت‌های خود منتشر کرده‌اند. در زمان وقوع این مشکل در سرویس‌های یادشده، کاربران پس از اقدام به ورود به حساب کاربری خود با پیغام «اکانت وجود ندارد» مواجه می‌شدند. وب‌سایت ورج نیز این موضوع را با چندین حساب کاربری بررسی و تأیید کرد که این مشکل به‌طور گسترده و به‌مدت حداقل یک‌ ساعت برقرار بوده است.

مایکروسافت از این مورد آگاه شد و در بخش سرویس‌های زنده‌ی ایکس‌باکس پیام وضعیت خود را به این شکل تغییر داد: «در حال بزطرف کردن این مشکل هستیم و هرچه سریع‌تر آن را رفع خواهیم کرد.» حساب‌ کاربری مایکروسافت برای ورود به سرویس‌های مختلفی از جمله آفیس ۳۶۵، وان‌درایو، ایکس‌باکس لایو، اسکایپ، اوت‌لوک، ویندوز استور و بسیاری از اپلیکشن‌های دیگر این شرکت، حکم کلید را دارد. اما سرانجام در سال ۹:۳۰ صبح به وقت گرینویچ مشکل یادشده به‌طور کامل رفع شد و تمامی حساب‌های کاربری مایکروسافت به حالت آنلاین بازگشتند.