سلام خدمت همراهان همیشگی رجیران
با ادامه قسمت اول این نوشته همراه شما هستم.تا انتها همراه من باشید
اگر شما به همین صورت و بدون هیچ قانونی فقط مطالب را برای دیدن و خواندن افراد ارسال کنید،اطمینان از این امر می تواند مشکل باشد،برای همین است که بهترین مورد استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی در قبل شروع مذاکره،درباره کسب و کار آنلاین می باشد. در این صورت زمینه لازم برای شروع معرفی، اینکه شما چه کسی هستید و نتیجه مورد نظر شما چه می تواند باشد را فراهم می نماید.

بهترین مثال در این مورد Donald trump می باشد، این فرد از ابزار شبکه های اجتماعی استفاده می نماید و رسانه ها به طور کلی به همه اجازه می دهد ،تا بدانند که او کیست و چه کار انجام می دهد.

هدف Donald trump ،شناخته شدن نام تجاری او می باشد و می خواهد نام تجاریش را به صورت مطلوب به افراد نشان دهد.می توان گفت که او فرد زیرکی می باشد که از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای شناسایی و پیشبرد شخصیت خود استفاده کرده است ، و این کار باعث بالا رفتن موقعیت او در هر مذاکره تجاری می شود، از طرف دیگر به هر کسی که ممکن است برای کسب و کار با او برنامه ای داشته باشد نیز هشدار می دهد که به احتمال زیاد دشوار خواهد شد.

برعکس فرد دیگر که از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کرده است ، اما یک تصویر عادلانه از خود نشان داده،Warren Buffett میلیونر می باشد،تصویر او در رسانه های اجتماعی دستکاری شده است و رسانه ها به عنوان یکی از واژه های پر معنی، طولانی و بسیار هوشمندانه در مورد سرمایه گذاری و معاملات سریع و بر اساس چگونگی شرایط شناخته شده است.

تا بدینجا کافیست.
در قسمت نهایی با ادامه این مقاله در خدمت شما هستم