محتوا را با کیفیت عالی و اطلاعات منحصر به فرد بنویسید.

نخستین و مهمترین چیزی که باعث افزایش رتبه الکسا میشه، نوشتن محتوایی با کیفیت است. این به بهبود ترافیک سایت و محتوای با کیفیت که جزو علایق گوگل است، کمک میکنه. محتوای خوب همیشه در SERP رتبه بندی می شه و به شما کمک می کنه که میزان ترافیک سایت رو افزایش بدید.

همونطور که در بالا ذکر کردم، رتبه الکسا به طور مستقیم با ترافیک سایت شما در ارتباطه، بنابراین بیشتر ترافیکی که دریافت کنید شانس بیشتری برای گرفتن رتبه بالاتر در الکسا به شما میده. همچنین الکسا زبانه تجزیه و تحلیل جستجو است، که نشان می دهد ترافیک سایت شما از موتور جستجو میاد، که در طول زمان نیز بهبود می یابد.

 
۲- خارج از محیط فکر کنید.

نوشتن پست مهمان: این نیز یک راه عالی برای افزایش رتبه الکسا است.پست مهمان به شما کمک خواهد کرد تا لینک و بک لینک بسازید، تعداد زیادی از پیوندهای برگشتی رتبه بندی الکسا را بهبود می دهد و سایت هایی که تعداد پیوندهایی را به خود اختصاص می دهند، رتبه بهتری دارن.البته که در حین نوشتن پست مهمان، اولین نکته رو فراموش نکنید.

همچنین می توانید نظر دادن و یا روش های دیگر ساخت بک لینک ها را در نظر بگیرید که بهتون کمک می کنه برای افزایش سایت های مرتبط با آمار که به تدریج تاثیر مثبتی بر ترافیک سایت و رتبه بندی الکسا خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر درباره بک لینک ها به بک لینک سازی در سئو  مراجعه کنید.