ما قبلاً در مورد اولین قانون طلایی در بحث آنالیز کلمات کلیدی صحبت کردیم که این قانون در مورد پیدا کردن کلمه کلیدی مرتبط با اهداف وب سایت شما بود. هنگامی که کلمه کلیدی مربوطه را پیدا کردید، باید برای انجام قانون طلایی دوم اقدام نمایید.

» پیدا کردن کلمات کلیدی با ترافیک بالا

تنها زمانی از ترافیک وب سایت بالا برخوردار خواهید شد که از کلمات کلیدی مرتبط در محتوای وب سایت خود استفاده کرده و افراد به سمت وب سایت شما جذب شوند. این یک واقعیت است که برخی از کلمات کلیدی باعث افزایش سطح بالایی از ترافیک برای وب سایت شده در حالی که برخی از کلمات کلیدی میزان کمتری ترافیک وب سایت ایجاد می کنند. دریافت ترافیک پایین هم برای وب سایت ها کافی نبوده و بسیار نا امید کننده می باشد.

یکی از بهترین راه های بهبود و افزایش ترافیک وب سایت که واقعاً تفاوت معنی داری ایجاد می کند، استفاده از ابزاری به نام ” بازار سامورایی کلمه کلیدی” می باشد. اجازه دهید با نحوهء عملکرد آن آشنا شویم:

هنگامی که شما یک کلمه یا یک عبارت را در کادر جستجوی موتورهای جستجو تایپ می نمایید، در لیست نتایج با مقالاتی مرتبط با کلمه کلیدی انتخابی تان مواجه خواهید شد. به طور کلی درصد بالایی از افراد اولین رتبهء بدست آمده در لیست موتورهای جستجو را انتخاب و بررسی می نمایند. درصد کمی از افراد گزینه های دوم و پایین تر را انتخاب می کنند.

با توجه به ابزار بازار سامورایی، متوسط آمار تجزیه و تحلیل این درصد ها به شرح زیر می باشد:

– رتبهء شماره یک رنکینگ در موتور جستجو ۴۲٪ کلیک دریافت می کند.
– رتبهء شماره دو رنکینگ در موتور جستجو ۱۲٪ کلیک دریافت می کند.
– رتبهء شماره سه رنکینگ در موتور جستجو ۸٪ کلیک دریافت می کند.
– رتبهء شماره چهار رنکینگ در موتور جستجو ۶٪ کلیک دریافت می کند.
– رتبهء شماره پنج رنکینگ در موتور جستجو ۵٪ کلیک دریافت می کند.
– رتبهء شماره شش رنکینگ در موتور جستجو ۴٪ کلیک دریافت می کند.
– رتبهء شماره هفت رنکینگ در موتور جستجو ۳٪ کلیک دریافت می کند.

و کلیک های باقیمانده بین تمامی سایت های باقیماندهء دیگر در لیست موتور جستجوی گوگل تقسیم می شود.

هر کلیک اشاره به این موضوع است که چه تعداد دفعه افراد از طریق جستجو در لیست موتور جستجوی گوگل، وب سایت شما را پیدا کرده و به آن وارد شده اند و بر روی آدرس مستقیم لینک وب سایت شما کلیک کرده اند و همچنین باعث بالا رفتن و افزایش میزان ترافیک وب سایت شما شده اند. ( فقط کافی است به تفاوت آشکار میان رتبهء یک رنکینگ و رتبهء دوم دقت نمایید. بله ۳۰٪ اختلاف! )

» ترافیک سئو

با این حال مبادا با ” کم و زیاد ” نتیجهء ترافیک وب سایت خود که تمایل به دستیابی به آن دارید و ترافیک واقعی که وب سایت تان با تلاش به آن رسیده اید، ناامید شوید. ابزار “بازار سامورایی” ابزار بسیار جذاب ترافیک سئو یا SEOT می باشد که در آن حداکثر بازدیدکنندهء روزانه که به طور بالقوه رنکینگ شمارهء ۱ در موتور جستجوی گوگل با هر کلمه کلیدی می تواند دریافت کند را نشان می دهد.

ویژگی SEOT فراهم آوردن روند افزایش یا کاهش ترافیک ماهیانه برای هر کلمه کلیدی به صورت تصویری می باشد. این گرافیک تصویری روند اطلاعات مربوط به هر ۱۲ ماه سال را ارائه می کند. همچنین برای شناسایی کلمات کلیدی مقطعی و فصلی بسیار مفید و کارآمد خواهد بود. در واقع این ابزار دارای قدم های بسیار ساده ای می باشد که به شما کمک می کند تا کلمه کلیدی هدفمند با ترافیک بالا را شناسایی نمایید. این گامها شامل موارد زیر می باشد:

می توانید فیلتر ترافیک وب سایت را تنظیم نمایید. در SEOT تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی علامت (+) که در کنار سئو ترافیک وجود دارد کلیک کرده و میزان حداقل ترافیک را وارد نمایید. مقدار پیشنهادی برای ترافیک ۸۰ می باشد.هرگونه کلمه کلیدی و یا عبارت کلیدی که پتانسیل لازم برای ارائهء حداقل ۸۰ بازدیدکننده در طی یک روز برای رنکینگ شمارهء یک گوگل را نداشته باشد، مطمئناً حذف خواهد شد.

یک عبارت کلیدی برای ۱۵% Board match تنظیم نمایید. همچنین طبق بحث قانون طلایی، استفاده ازاین تنظیمات باعث می شود تا هرگونه عبارت کلیدی که باعث گمراهی در گوگل می شود، فیلترینگ بر روی آن عبارت انجام شود.

و خلاصه مطلب اینکه در آنالیز کلمات کلیدی، کلمه کلیدی مرتبط بررسی می شود، کلمه کلیدی با ترافیک بالا نیز چک می شود. حال فکر می کنید چه چیز دیگری باید در آنالیز کلمات کلیدی در نظر گرفته شود؟