فرصت هایی که در طراحی سایت تان از دست می دهید
فرصت هایی که در طراحی سایت تان از دست می دهید- فرصت هایی که در طراحی سایت تان از دست می دهید

در این نوشته به شرح موردهایی می پردازیم که بایست به سرعت در طراحی سایت خود به کار بگیرید. مفهوم آن ها خیلی ساده است، اما هم چنان در حرفه طراحی سایت ها نادیده گرفته می شود: با انجام هر معامله با مشتریهای طراحی سایت خود، بایست متوجه شوید که مشتریهای در مرحله بعدی به کجا می روند.
فرصت هایی که در طراحی سایت تان از دست می دهید

من اشخاص بسیاری را دیده ام که این فرصت بزرگ و طلایی را از دست می دهند. برای مثال، یک پیام تشکر بعد از هر سفارش خرید مشتریهای سایت به این ترتیب است: "از سفارش شما متشکریم. به زودی برای شما ارسال خواهد شد."

بعد از این سفارش، مشتری های سایت تان به کجا می روند؟ ما ایده ای در این زمینه نداریم، اما بعدی می دانیم که مجددا به طراحی سایت شما بازگشته و پول بیشتری را در طراحی وب سایت شما خرج نمایند. اما این اتفاق قادر است روی دهد، البته اگر شما این فرصت را به آن ها بدهید. موردهای خیلیی در این زمینه هست که قادر هستید به کار ببرید و یکی از آسان ترین راه های افزایش فروش طراحی سایت تان است.
از مشتری های طراحی سایت خود تشکر کنید

در این جا یک شیوه هست: پیام تشکر بعد از همه سفارش کالاها مشتریهای. اگر اشخاصی از کارت اعتباری خود در طراحی سایت شما استفاده نمایند، نظیر یک فرصت برای افزایش فروش کالاها تان است. فرمول قدیمی در بازاریابی RFM یعنی نوآوری، تکرار و درآمد زایی است.

برای مثال، صفحه تشکر ما برای مشتریهای به این ترتیب است که اگر از پیش نیز از سایت ما خریدهایی را انجام داده باشند، تخفیف ۲۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد. این پیام تنها پاراگراف های کمی را از آن خود می نماید و سبب می شود تا مخاطبان به خرید طراحی سایت های بیشتری تمایل پیدا نمایند.

این مورد قادر است برای همه کالاها یک طراحی سایت صدق نماید. برای مثال، اگر سفارش شما در طراحی سایت  VISTA PRINTERکمتر از ۱۰ دقیقه طول بکشد، تخفیفاتی برای ایجاد کارت بیزنس به شما ارائه می دهند.

اگر کالای ندارید تا در طراحی سایت خود به فروش برسانید، مشکل ندارد. صفحه تشکر قادر است برای خدمات شما نیز به کار رود.