کمپانی شیائومی تقریباً دو هفته پیش از فبلت غول پیکری با نام Mi Max Prime رونمایی کرد که در واقع این فبلت نسخه ارتقاء فبلت Mi Max محسوب می شد. با این حال این کمپانی شب گذشته در کنار معرفی پرچمدار فبلت های خود با نام Mi Note 2، از یک فبلت دیگر با نام Mi MIX رونمایی کرد که همانند گوشی هوشمند می مکس پرایم یک فبلت غول پیکر محسوب می شود. البته یک گوشی علاوه بر غول پیکر بودن از ویژگی جالب دیگری هم برخوردار می باشد که آن هم صفحه نمایش بدون حاشیه آن می باشد. جهت آشنایی بیشتر با فبلت میکس شیائومی در ادامه با ما همراه باشید.

کمپانی چینی شیائومی که به اپل چینی هم معروف است! شب گذشته کنفرانسی خبری در کشور زادگاه خود برگزار کرد که در جیان این کنفرانس خبری چند محصول توسط این شرکت معرفی شدند. یکی از این محصولات پرچمدار جدید فبلت های این کمپانی با نام می نوت ۲ بود که پیشتر در این آدرس توضیحات کاملی در مورد این فبلت ارائه شد. محصول دیگری که در این کنفرانس معرفی شد یک فبلت دیگر بود. این فبلت Mi MIX نام دارد و یک گوشی هوشمند غول پیکر محسوب می شود. یکی از ویژگی های جالب این محصول برخورداری از صفحه نمایش بدون حاشیه آن است. از نظر مشخصات فنی هم فبلت MIX یک محصول بالارده به حساب می آید و درواقع می توان این محصول را پرچمدار فبلت های غول پیکر کمپانی شیائمی دانست.

فبلت شیائومی می میکس

مشخصات فنی فبلت Mi MIX شیائومی به شرح زیر می باشد:

صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی بدون حاشیه با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۰۴۰ پیکسل
پردازنده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس کاری ۲٫۳۵ گیگاهرتز
در دو نسخه با حافظه ی رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ و حافظه ی رم ۶ گیگابایتی با حافظه ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی
دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت به همراه فلش LED دوگان و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی
پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان و ارتباط شبکه ۴G
مجهز به سنسور اثر انگشت خوان، درگاه یو اس بی نوع سی و فناوری ارتباطی NFC
ابعاد ۱۵۸٫۸ در ۸۱٫۹ در ۷٫۹ میلی متر و وزن ۲۰۹ گرم
باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع نسخه ۳٫۰
سیستم عامل اندروید ۶٫۰
رنگ بندی مشکی

این فبلت از چهارم نوامبر با قیمت پایه ۵۱۶ دلار به بازار عرضه خواهد شد.همچنی گران ترین نسخه این فبلت با قیمت ۵۹۰ دلار روانه بازار می شود.