طراحی سایت ها از سیستم تعیین اعتبار آدرس ایمیل استفاده می نمودند

از میان این ۴۱ درصد، ۱۲ درصد از طراحی سایت ها به مشتریهای سایت خود اجازه نمی دهند تا از مکانیسم اعتبار سنجی آدرس ایمیل ها گذر نمایند، بلکه مشتریهای بایست از صحیح بودن آدرس ایمیلی که وارد می نمودند، اطمینان یابند.

Amway یکی از مثال های این ۱۲ درصد است که اجازه گذر نمودن از این مرحله را به هیچ وجه به مشتریهای سایت خود نمی دهد. حال این اخطار پیام قادر است دربردارنده خطای وارد نمودن آدرس ایمیل و یا بروزرسانی نشدن پایگاه داده سیستم اعتبار سنجی ایمیل ها باشد.
 
یک سیستم اعتبارسنجی ایمیل قادر است نسبت به غلط های تایپی مشتریهای نیز حساس باشد، در غیر این صورت با وجود اطلاعات خطای احتمال دارد سفارش به دست مشتری نرسد و یا به صورت خطایی ارسال شود. اما این سیستم به نام خیابان و یا آدرس حساس نیست. البته بروز خطا قادر است ناشی از مشکلاتی در سیستم اعتبار سنجی ایمیل ها باشد و همواره ایراد از جانب مشتریهای طراحی سایت نیست. این سیستم های اعتبار سنجی با معین نمودن پیام خطا برای مشتریهای سایت سبب خروج آن ها می گردند، به این خاطر که هیچ گزینه دیگری نیست تا مشتریهای از آن استفاده نمایند و به نتیجه برسند. این مشتریهای از خرید نمودن از طراحی سایت پشیمان می گردند، به این خاطر که در کامل نمودن روند پرداخت با شکست رو به رو شدند و نتوانستند به هدف خود دست یابند.

یک شیوه پیشنهادی این است که به مشتریهای سایت اطلاع دهید که آدرس تایپ شده، صحیح نیست و بعد در صورتی که از درست بودن آدرس ایمیل مطمئن هستند، بایست گزینه های بیشتری را در اختیار آن ها بگذارید.
۵۰ درصد از طراحی سایت ها اطلاعات یکسانی را دوبار می پرسیدند

برخی طراحی سایت ها اطلاعاتی یکسانی را در حین خرید نمودن مشتریهای، بیش از دو بار می پرسیدند. این اتفاق به ندرت در یک صفحه اتفاق می افتد، اما طراحی سایت های بسیاری را نیز می بینیم که دچار این خطای می گردند. این امر قادر است مربوط به پرسیدن نام مشتری در حین خرید نمودن و و در مرحله صورتحساب باشد. مثال دیگری در این زمینه قادر است زیپ کردت اطلاعات در سبد خرید و یا در هنگام فرم ارسال سفارشات باشد.

اپل یکی از ۵۰ درصد از طراحی سایت های کسب و کار الکترونیکی است که اطلاعات یکسانی را بیش از دوبار از مشتریهای خود در خواست می نماید. در مرحله پنجم روند پرداخت آن ها، ثبت آدرس ایمیل هم در مرحله صورتحساب و هم در مرحله ارسال سفارش از مشتری خواسته می شود.
 
مجددا تایپ نمودن اطلاعات در یک کامپیوتر قادر است برای مشتریهای سایت خسته نماینده باشد، اما در ابزارهای موبایل، این امر آزار دهنده تر است. در نظر بگیرید که همه طراحی سایت های کسب و کار الکترونیک در هر سال بالای ۱۴۸ دلار فروش آنلاین دارند. از این میان تنها اندکی از آن ها اقدامات لازم را جهت حذف درخواست اطلاعات تکراری در سایت خود در نظر می گیرند.

به منظور حذف اطلاعات تکراری خواسته شده در طراحی سایت ها، تنها ۱۰ درصد از طراحی سایت ها به مشتریهای خود کمک می نمایند تا اطلاعاتی را چند باره وارد ننمایند. Hayneedle یکی از این طراحی سایت ها است.
 
تنها ۱۰ درصد از این طراحی سایت ها به مشتریهای خود کمک می نمودند تا اطلاعات اضافه ای را وارد ننمایند، نظیر رنگ کالا سفارشی، تعداد و یا شهر ارسال بار و غیره.