:: طراحی سایت ، تجارت الکترونیک
وب سایت های تجارت الکترونیک، شخصیت منحصر به فرد خود را دارند طراحی سایت شده است که منجر به بازدید کننده به یک کار ساده – خرید اینترنتی. یک طراح وب نیاز به در نظر گرفتن انواع از اصول فروش آنلاین در حالی که طراحی یک وب سایت تجارت الکترونیک است. در این مقاله ما سعی خواهیم کرد نگاهی به برخی از جنبه های مهم طراحی است که شما باید در یک وب سایت تجارت الکترونیک را به.
بسیاری از شما احتمالا در حال حاضر پرسیدن چرا طراحی وب سایت تجارت الکترونیک از هر طراحی وب سایت های دیگر متفاوت است. همه آنها باید به صورت جذاب، به خوبی سازماندهی شده و با استفاده از رنگ مناسب که متناسب با روح وب سایت و غیره. غریزه شما خوب هستند. با این حال یک نگاهی از نزدیک در برخی از وب سایت های تجارت الکترونیک موفق به تفاوت مفهومی هستند که به طور معمول در یک وب سایت تجارت الکترونیک موفق را نشان می دهد.

یک وب سایت تجارت الکترونیک نیاز به پیروی از برخی اصول فروش:
به کاربر تجربه ای لذت بخش در خرید آنلاین خود را.
برخی از شما با ارائه اطلاعات کافی در مورد که صاحب وب سایت است و به همین دلیل آنها باید مورد اعتماد.
وب سایت باید آسان برای استفاده. اگر آن نمی باشد، بازدید کنندگان را به رقیب خود بروید.
این اصول جدید هستند. همه ما می دانیم این اصول از روز ما را به تجارب روز در مرکز خرید، مرکز خرید و هر بازار دیگری است که انتظار ما برای باز کردن کیف پول ما. چالش بزرگ برای یک طراح وب، این است که چگونه می توان به ترجمه آن دسته از تکنیک های بازاریابی مرسوم به دنیای مجازی اینترنت است. من مطمئن هستم که همه شما متوجه شده است که در اغلب سوپر مارکت ها ایستاده نان است که در انتهای ساختمان قرار می گیرد، با این حال شما می توانید بوی نان تازه در ورودی (گاهی اوقات آنها حتی استفاده از یک مجرای هوا مخصوص به حمل رایحه) است. که به عمد انجام شده است. بازاریابان با استفاده از حس بویایی ما به ما از طریق فروشگاه که در آن ما به همه انواع موضوعات وسوسه انگیز قرار جلب به عنوان ما به قرص نان.

چگونه می توانم در یک مسیر imaginarily قرعه کشی در یک صفحه وب؟ مسیر طراحی شده برای هدایت بازدید کننده به آنچه که شما می خواهید او را به انجام … خرید آنلاین. بر خلاف سوپرمارکت وب سایت ما بدون بو می باشد. در یک وب سایت از راه دور از یک نقطه به نقطه دیگر است که تقریبا یکسان است، به طوری که خروج این است که همیشه در سمت راست وجود دارد. در وب سایت شما می توانید سعی کنید "قفسه" در راه شما فکر می کنم بهترین افشای بازدید کننده به بسیاری از محصولات خود را به منظور، اما همیشه وجود دارد احتمال وجود دارد که او را به یک برش کوتاه به یک صفحه دیگر که همچنین می تواند راه را پیدا خاموش سایت شما.
همانطور که می توان، اگر چه قرار دادن محصولات خود را در وب بسیار ساده تر است و سپس اجاره فضا و باز کردن یک سوپر مارکت است. با این حال، فروش محصولات خود را بر روی وب سایت می تواند مشکل باشد.

تجارت الکترونیک طراحی وب سایت در بسیاری از بازدید کنندگان به صفحه سمت راست در یک کلیک یا دو منجر شود. گاهی اوقات طراحان وب خواهد شد استفاده از تکنیک های که برای غیر، وب سایت های تجارت الکترونیک هرگز در نظر گرفته شود. هر کس دیده است حداقل یک وب سایت فروش نامه. بر روی صفحات وب این لینک تنها به فرم سفارش است. فروش حروف معمول ترین وب سایت تجارت الکترونیک نمی کند چرا که آنها معمولا فروش یک محصول. است که اجازه می دهد تا طراح وب سایت توانایی بزرگ نمایی اصل و با یک کلیک آن را یک مزیت است. تمام حقایق در مورد این محصول ارائه شده اند به کاربر است که روش های هوشمند در حالی که هر چند خط او گزینه وجود دارد که با کلیک بر روی فرم سفارش است. اگر او هنوز متقاعد نشده است، او را گزینه ای را برای ادامه به خواندن حقایق بیشتر و نظرها در مورد محصولات داشته باشد. باور کنید یا نه، کسانی که خرید و فروش وب سایت های نامه در واقع فروش است.

"چه در مورد فروشگاه آنلاین فروشگاه آنلاین باید به مقابله با بیش از یک محصول است. البته، تعداد بیشتری از محصولات را افزایش می دهد پیچیدگی از وب سایت است. وب سایت های تجارت الکترونیک پیچیده، استفاده از انواع فن آوری های شخصی در تلاش برای تعیین بهترین انتخاب از محصولات برای ارائه به بازدید کنندگان است. فن آوری های شخصی هستند، بخش عمده ای از وب سایت های تجارت الکترونیک پیشرفته است. با این حال این موضوع فراتر از محدوده این مقاله است. هوش و ذکاوت از تکنولوژی شخصی وب سایت تجارت الکترونیک تأثیر عمده ای در طراحی آن است. برای اولین بار به استفاده از چنین فن آوری Amazon.com بود که تصمیم گرفت به فشار کتاب مشتری خود را به بازدید کنندگان بر اساس سفارشات گذشته که بازدید کننده را همراه با آمار آنها در همه ی بازدید کنندگان استفاده می شود برای پیش بینی آنچه که کسی که به دنبال در یک کتاب خاص نیز ممکن است علاقه مند به جمع آوری کرده بود در خواندن. امروز، هدف این است که سعی کنید برای پیش بینی آنچه که برای ارائه به کاربر در اولین بازدید خود را به عنوان خوب.

تجارت الکترونیک طراحی وب سایت نیز در مورد طرح. یکی از جنبه های مهم این است که در آن چشم کاربر نگاه اول در هنگام دسترسی به یک صفحه وب می باشد. بسیاری از تحقیق در مورد این موضوع انجام شده است. بیشتر تحقیقات نشان داد که منطقه سمت چپ میانه، بیشترین توجه را به خود جلب و به دنبال آن مرکز از صفحه جذب. با استفاده از این تکنیک ها، طراحان وب سعی می کنید به منظور جلب "راه رفتن در مسیر" برای چشم بازدید کنندگان، بسیار شبیه به آنچه در سوپر مارکت انجام شد. طراح وب تجارت الکترونیک تجربه می دانید که چگونه برای ایجاد طرح های دیدار کسانی که خواسته.
اگر شما در مورد به باز کردن یک وب سایت تجارت الکترونیک و یا شما اکنون یکی خود، مطمئن شوید که شما را در درک اصول طراحی وب سایت برای فروش آنلاین. در نظر بگیرید مشاوره با طراح وب سایت با تجربه ترجیحا کسی که دارای تجربه با وب سایت های تجارت الکترونیک است.
:: در ادامه …

    صفحه قبل
    آموزش نرم افزارهای مرتبط
    مقالات بهینه سازی سایت
    مقالات مرتبط با طراحی سایت
    مدیریت ارتباط با مشتری
    مدیریت محصول
    مدیریت بازاریابی و فروش
    روابط عمومی و تبلیغات
    اندازه گیری رضایت مشتری
    مدیریت برند
    آموزش های تصویری
    آموزش های صوتی
    دوره ها و کارگاه های آموزشی

:: برو به …

    خدمات طراحی سایت
    خدمات پارس فناوران
    محصولات پارس فناوران

By Pars Fanavaran
معرفی پارس فناوران به دوستان با ارسال ایمیل
خبرخوان
اضافه کردن به علاقه مندی ها