:: سازگاری با مرورگرها در طراحی سایت
ده ها مرورگرهای وب در حال استفاده میباشند در سراسر جهان .برای همه آنها اجرای سندهای  W3C کمی متفاوت است. طراحی سایت باید با این تفاوتها دست به گریبان باشد. این مقاله به بررسی اثر آن روی طراحی سایت میپردازد.
سازگاری با مرورگر صلیب چیست؟
اگر یک صفحه وب به طور کامل متقابل مرورگر سازگار است، آن را نگاه بیشتر یا کمتر، همان در تمام مرورگرهای وب موجود است. رایج ترین مرورگرهای مورد استفاده عبارتند از: اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، فایرفاکس و اپرا. جدول زیر نشان می دهد استفاده از آنها در نوامبر سال ۲۰۰۵ است.
درصد مرورگر کاربران
اینترنت اکسپلورر ۶ ۶۸
اینترنت اکسپلورر ۵ ۶
فایرفاکس ۱ ۱۷٫۵
فایرفاکس ۱٫۵ ۱٫۵
نت اسکیپ ۳
اپرا ۱٫۵
دیگر مرورگر های ۲٫۵

هر یک از این مرورگر را پیاده سازی HTML، جاوا اسکریپت و شیوه نامه آبشاری (CSS) کمی متفاوت است. برخی از تفاوت ایجاد دیگران تفاوت آرایشی می تواند صفحه وب را بشکند. این وضعیت بدتر می شود، زیرا هر مرورگر رایگان است برای پیاده سازی "پیشرفت" به نسخه استاندارد W3C از هر کدام از این فرمتها.
پس از آن به مسائل مربوط به ترکیب و حتی بیشتر سیستم عامل های زیرین نیز ایجاد اختلاف در کامپیوتر نمایش عناصر گرافیکی و متن متفاوت است. وقتی این واقعیت است که مردم نیز با استفاده از چندین نسخه از هر یک از مرورگرهای، جای تعجب نیست که طراحان وب دریافت سردرد شما اضافه کنید.

بنابراین آنچه که یک طراح وب را به انجام؟
بدیهی است، ۱۰۰٪ سازگاری با همه مرورگرها بالقوه غیرممکن است. اما این امکان وجود دارد برای طراحی صفحه وب خود را به طوری که آن را در محبوب ترین مرورگرهای مورد استفاده است.
به انجام رساندن آن، که یک طراح وب باید کد تمیز دارای صدای شبیه جغد یا موش است که مطابق با استانداردهای W3C برای دریافت نتایج سازگار در سراسر سیستم عامل مرورگر ارسال. ایده پشت استانداردها این است که اگر هر یک از مرورگر پایبند به مجموعه ای از قوانین، شما می خواهید نتایج بیشتر یا کمتر سازگار در تمام مرورگرهای موجود.
منطبق می تواند یک چالش واقعی است. برخی از اثرات neater موجود در مرورگرهای خاص محدود می کند. تعیین اعتبار کد آنلاین در دسترس است. شما نمی توانید کد HTML در http://validator.w3.org اعتبار، اعتبار سنج نیز می توانید CSS و لینک های خود را اعتبار است. این سرویس رایگان است.
اعتبار سنج چک کد خود بر اساس DOCTYPE شما در صفحه وب را مشخص کنید. DOCTYPE مرورگر می گوید که کدام نسخه از HTML یا CSS صفحه وب با استفاده از.

ویراستاران HTML
برخی از مسائل مربوط به سازگاری در ارتباط با هر چیزی به غیر از برنامه نویسی دست برای HTML وجود دارد (و برای آن موضوع، حتی با دست های برنامه نویسی است.)
بهترین انتخاب – بهترین انتخاب برای سازگاری Dreamweaver است، اما شما می توانید لایه استفاده کنید. لایه ها باید به جداول مورد استفاده قرار گیرد تبدیل شده است.
بدترین انتخاب – بدترین انتخاب فرانت پیج است. فرانت پیج با مشکلات لود می شود، زیرا آن را با استفاده از مایکروسافت و در نتیجه اینترنت به کاوش در کد خاص است. آیتم هایی که در سایر مرورگرها کار نمی کند، عبارتند از:
Marquees – شما می توانید یک جاوا اسکریپت پیشین اثر مشابه که در مرورگرهای رایج ترین کار برای ایجاد استفاده کنید.
تگ bgsound – IE خاص است.
انتقال صفحه – IE خاص است.
صفحه اول شیوه نامه ها – IE خاص است و می تواند نتایج غیر منتظره و یا سقوط مرورگرهای دیگر است.
صفحه اول DHTML – بهتر است به استفاده از جاوا اسکریپت برای ایجاد اثر شما می خواهید از آن است که به احتمال زیاد به مرورگر سازگار عبور.
دکمه های شناور – IE خاص شده است و می دانم که به سقوط مرورگرها از جمله نسخه های قدیمی تر از IE است. شما می توانید از جاوا اسکریپت، فلش و یا CSS برای دریافت اثرات مشابه استفاده کنید.
دیگر ویراستاران HTML – سایر ویرایشگرهای HTML سقوط خواهد کرد در جایی بین دریم ویور و فرانت پیج در سازگاری با مرورگر صلیب. شما فقط باید برای تست کد ویرایشگر HTML را تولید می.

شیوه نامه های CSS
همه از شیوه نامه های خود را در همه مرورگرها به درستی کار خواهد کرد. با این حال، شیوه نامه ها به ندرت یک مرورگر وب، سقوط، اما گاهی اوقات صفحات کاملا زشت خواهد بود اگر نه به طور کامل قابل خواندن است. یکی از مشکلات عمده CSS، موقعیت مطلق است از آنجا که اکثر مرورگرها از آن پشتیبانی نمی کند و آن را به بلوک های مختلف را با یکدیگر همپوشانی دارند به دیگران و ایجاد یک ظرف غذا چندپاره و فاقد تأثیرگذاری می شود.

فلش
فلش برای اضافه کردن سبک به یک صفحه وب و ماکرومدیا فلش پلاگین تمام مرورگرهای وب بزرگ را فراهم می کند فوق العاده است. اما آیا کل سایت با فلش بسازد. مرورگر برای نابینایان، اکثر دستگاه های دستی فلش پشتیبانی نمی کند.
شماره کوچک اما قابل توجهی از کاربران آن را دوست ندارم و نصب پلاگین در به طوری که آنها قادر خواهد بود برای دسترسی به یک سایت فلش است. همچنین، موتورهای جستجو spyders می تواند لینک را در سایت فلش را دنبال نمی کند و شاخص آن نیست.

لینک های گرافیک
در حالی که این جذاب هستند، آنها را به مشکلات به عنوان فلش با مرورگرها برای دستگاه های کور و دستی. همیشه از تگ ALT و گرافیک استفاده کنید.
خط پایین – حتی کدی است که معتبر نیست ممکن است به درستی کار در تمام مرورگرهای بزرگ. بهترین راه برای یک طراح وب سایت می تواند به سازگاری با مرورگر متقاطع ایجاد شده است برای تست همه صفحات وب خود در مرورگرهای محبوب ترین، تا ببینید که چه اتفاقی می افتد. من شخصا می یابند که ترکیبی از شیوه نامه ها و جداول کار می کند بهترین راه برای اطمینان از صفحات من نگاه در همه مرورگرها خوب است.
:: در ادامه …

    صفحه قبل
    آموزش نرم افزارهای مرتبط
    مقالات بهینه سازی سایت
    مقالات مرتبط با طراحی سایت
    مدیریت ارتباط با مشتری
    مدیریت محصول
    مدیریت بازاریابی و فروش
    روابط عمومی و تبلیغات
    اندازه گیری رضایت مشتری
    مدیریت برند
    آموزش های تصویری
    آموزش های صوتی
    دوره ها و کارگاه های آموزشی

:: برو به …

    خدمات طراحی سایت
    خدمات پارس فناوران
    محصولات پارس فناوران

By Pars Fanavaran
معرفی پارس فناوران به دوستان با ارسال ایمیل
خبرخوان
اضافه کردن به علاقه مندی ها