کاربران عزیز سلام، خوبین شما؟ امیدوارم که شاد باشید وسلامت . همانطور که میدانید  در mailviewیکی از مهمترین نیاز های کاربران در استفاده از خدمات میزبانی ، ساخت اکانت های ایمیل متناسب با بخش های مختلف داخل سازمانی و یا حتی یک ایمیل ساده برای مکاتبات شخصی است. در این مقاله قصد آموزش نحوه ورود به پنل دایرکت ادمین جهت ساخت اکانت ایمیل را داریم.

بدین منظور در ناحیه کاربری خود در سایت پارس پک ، ابتدا وارد پنل میزبانی ابری شده و سپس اکانت هاست مورد نظر را مطابق عدد ۱ در تصویر زیر انتخاب فرمایید. سپس مطابق شماره گذاری وارد بخش مدیریت هاست و سپس اطلاعات ورود شوید.

بوسیله این اطلاعات می توانید وارد دایرکت ادمین شوید. نشانی ورود به پنل دایرکت ادمین عبارت است از your-domain.com:2222 که بایستی your-domain.com را با نام دامنه خود جایگزین فرمایید.

پس از ورود به پنل دایرکت ادمین ، مطابق تصویر زیر به بخش E-mail Accounts وارد شوید.

در این مرحله جهت ساخت اکانت ایمیل ، مطابق تصویر بر روی Create mail accounts کلیک نمایید تا فرم مربوطه نمایش داده شود.

در فرم زیر در بخش شماره ۱ نام اکانت ایمیل مورد نظر را وارد فرمایید. پس از ساخت اکانت ایمیل ، مقدار وارد شده در این مرحله با یک علامت @ به نام دامنه شما متصل می شود. مثلا اگر در این کادر مقدار new-account را وارد نمایید ، نشانی کامل ایمیل شما بدین شکل می شود:  new-account@your-domain.com در کادر ۲ و ۳ نیز مقدار کلمه عبور را وارد نمایید. توصیه می شود جهت حفظ امنیت ، کلمه عبور را ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد انتخاب فرمایید. در صورت استفاده از دکمه Random سیستم یک کلمه عبور تصادفی و ایمن برای اکانت شما انتخاب می کند. در انتها روی دکمه Create کلیک فرمایید.

حال در نوار آدرس مرور گر خود عبارت your-domain.com/roundcube را وارد نمایید. بایستی مقدار your-domain.com را با نام دامنه خود جایگزین فرمایید. پس از بار گزاری وب میل roundcube کافیست در دو کادر مشخص شده نشانی کامل ایمیل (  new-account@your-domain.com  ) و سپس کلمه عبور انتخابی را وارد فرمایید.