سلام دوستان.وقت شما بخیر.امیدوارم خوب و سلامت آماده یک آموزش وردپرس دیگر باشید.در این آموزش کمی قرار است با مبتدیان وردپرس صحبت کنیم و برای آن ها موارد خوب و مورد نیازی اماده کرده ایم.دوستان مبتدیان در وردپرس درصد زیادی را تشکیل میدهند و اصولا نیاز نیست که به مقدار زیاد یاد بگیرند منظور من از درضد زیاد همان کد نویسی در وردپرس است.دوستان کد نویسی در هر مقوله ای اعم از وب سایت اپ و یا هر مورد دیگر سختی های خاص خود را دارد و اکثرا ترجیح میدهند که به دنبال ان نروند.اما خب نیاز به نگرانی نیست چون وردپرس برای ان ها نیز برنامه ای ویژه دارد که در ادامه در مورد ان صحبت میکنیم.

روش تغییر استایل نوشته ها بدون کد نویسی

دوستان وردپرس در حالت کلی به دو بخش تقسیم میشود که یک بخش آن افزونه ها و ابزار های کمکی وردپرس هستند که روش کار ان ها ساده است و همه کار با آن ها را بلدند اما مورد دوم کد ها هستند که مورد اول نیز از این ها نشات کرفته اند و میتوان با ان ها هر کاری کرد. اما این مورد دوم نیاز به تخصص شما دارد که اکثر وردپرس کاران این تخصص را ندارند.اما سوالی که در این قسمت پیش می آید این است که در رابطه با کدها در وردپرس و استفاده از آن چقدر تخصص دارید و آیا آنقدر تخصص کافی دارید که به سهولت از کد ها در وردپرس استفاده کنید؟
اگر پاسخ مثبت است که دیگر اصلا به این آموزش نیازی ندارید و بهتر است به کار خود برسید و این آموزش را رها کنید. یکی از بخش های مورد توجه سفارشی سازی بخش نوشته ها و تنظیمات مربوط به این قسمت مانند خود ویرایشگر مطالب و محتوا و همچنین ابزارهایی برای ساخت یک نوشته میباشد. در این بخش افزونه های زیادی توسعه داده شده و حتی خیلی از قالب وردپرس با خود صفحه ساز و برگه ساز های خیلی خوبی دارند اما در نظر بگیرید که شما بخواهید در حالتی امن از کدهای CSS سفارشی و از پیش تعریف شده استفاده کنید نیاز به این افزونه خواهید داشت.

 

اما خب دوستان در صورتی که در مورد کد ها اطلاعاتی ندارید اصلا نیاز به نگرانی نیست.در این آموزش یک افزونه به شما معرفی میشود که کار همان کد ها را برای شما ترتیب میدهد.پس کمی در مورد این افزونه وردپرس توضیح دهم و سپس وارد بخش دریافت و نصب و فعال سازی آن میشویم.پس حتما با من همراه باشید

آموزش زیر را حتما بخوانید !!!
افزونه صفحه ساز برای وردپرس ویژوال کامپوسر

دوستان این افزونه وردپرس برای کسانی است که در ویرایش کد های وردپرس مبتدی هستند و با کد نویسی آشنایی ندارند.این افراد میتوانند از این افزونه حرفه ای استفاده کنند تا در حالتی امن و بدون نیاز به تغییرات پیچیده در پرونده های سیستمی وردپرس و قالب بتوانند از استایل های CSS به راحتی استفاده کنند و از آن ها در نوشته ها و محتوای خود استفاده کنند.

دوستان افزونه را میتوانید از لینک های زیر دریافت کنید: