اگر شما هم هنوز در فکر پیج رنک هستید حتما این قسمت را بخوانید، در این قسمت قصد داریم که یکی از رازهای مهم سئو را بررسی کنیم. زمانی بهترین گزینه برای درج لینک های ما بالابودن پبج رنک آن سایت یا صفحه بود. اما چه را امروزه با اتکا به این گزینه دیگر به موفقیت که می خواهیم دست پیدا نمی کنیم؟
شما زمانی که می خواهید برای سایت خود بک لینکی دریافت کنید به چه گزینه ای رجوع می کنید؟؟ کیفیت سایت، میزان بازدید و رتبه السکا، پیج رنک بالا اما بین هزاران مقاله چرا نکات دقیق تر ذکر نشده است؟؟؟؟
    اما page rank یا Page Authority :

Page Authority
خب پیج رنک در اوایل زود به زود آبدیت می شد و گزینه خوبی برای نمره دهی به یک مطلب به شمار می رفت. با گذر زمان و تغییراتی که در الگوریتم گوگل به وجود آمد، تغییرات لحظه ای شد تا آن جایی که شما امروز یک سایتی را در صفحه اول و رتبه ۱ گوگل می بینید ولی یک روز بعد آن را در رتبه های پایین تر. خب با این تفاصیر رتبه یک سایت به چه صورت مشخص می شود ، امروزه ابزار اندازه گیری صفحات Page Authority آن می باشد. Page Authority میزان امتیازی است که به صورت اتوماتیک از ۱ تا ۱۰۰ به یک سایت داده می شود و برای تمامی صفحات یک نمره خاص در نظر گرفته می شود. از این رو در میابیم که بهترین نوع دریافت بک لینک از سایت ها یا صحاتی است که Page Authority بالا با موضوعی مرتبط به سایت است.برای مثال موضوع سایت شما املاک است بهترین کاری که می توانید کنید این است که وب سایتی را که در مورد املاک فعالیت می کند را پیدا کنید و با توجه Page Authority آن اقدام به ثبت لینک در آن کنید. اما از کجا بفهمیم پیج اتوریتی یک صفحه یا یک سایت چه عددی است برای این کار شما می توانید از روش زیر استفاده کنید.
استفاده از ابزار سایت moonsy.com می باشد به این منظور به آدرس زیر بروید و مانند تصویر آدرس سایت مورد نظر را وارد کنید و page authority آن را مشاهده کنید.
seo222
در این صورت یک راز مهم فاش می شود؟ دریافت لینک از صفحاتی که پیج اتوریتی پایینی دارند هیج فایده ای ندارند و در واقع این کار آب در هاونگ کوبیدنی بیش نیست.اما از امروز این فاکتور را در سئو سایت های خود در نظر بگیرید و میزان پیشرفت خود را مشاهده کنید این تکینک یکی از رازهای مهم سئو بود که توسط استاد عالیقدر جناب آقای نورهانی در یکی از سخنرانی ها بیان شده بود و حداقل در کمتر سایت ایرانی به آن پرداخته شده بود.