دوچرخه‌ بوگاتی با قیمتی نجومی معرفی شد

تصور کنید آنقدر ثروتمند باشید که استفاده از یک ‌بی‌ام‌و اسپرت و صفر کیلومتر برایتان جذابیت خاصی نداشته باشد و بخواهید در عوض برای یک دوچرخه، به همان‌ میزان ولخرجی کنید. در این صورت شاید محصولی با برند بوگاتی و قیمت ۴۵ هزار دلار شما را وسوسه کند.

 

این‌ روزها صحبت از قدمت و عظمت نام بوگاتی، نوعی گزافه‌گویی است و به‌سختی می‌توان کسی را یافت که علاقه‌مند خودرو باشد و این برند فرانسوی (بامالکیت فولکس‌واگن آلمان) را نشناسد. مدتی قبل، از همکاری بوگاتی در طراحی یک کشتی‌ لوکس تفریحی در زومیت مطلبی منتشر کردیم، اما به نظر می‌رسد این شرکت فعالیت خود، خارج از محدوده‌ی خودروسازی را فراتر برده و حالا یک دوچرخه‌ی عجیب را آماده‌ی فروش کرده است.

 

دوچرخه بوگاتی

 

نام PG برای علاقه‌مندان دوچرخه تازگی دارد؛ اما این شرکت آلمانی مدت زیادی است که در این زمینه فعالیت دارد و محصولاتی خاص با رویکرد جذب ثروتمندان تولید می‌کند. به‌تازگی PG همکاری جالبی با بوگاتی داشته که حاصل آن یک دوچرخه‌ی تمام فیبرکربن به وزن خالص ۵ کیلوگرم است. قیمت ۴۸ هزار دلار، برای نسخه‌ی استاندارد و تک‌دنده‌ی این دوچرخه در نظر گرفته شده، درحالی‌که با سفارش متعلقات خاص آن ممکن است تا ۸۶ هزار دلار قیمت داشته باشد.

 

دوچرخه بوگاتی

 

در مقایسه با دوچرخه‌ی PG، خودروی بی‌ام‌و M2 با پیشرانه‌ی توربوشارژ ۳۶۵ اسب بخار نیز حدود ۵۰ هزار دلار قیمت دارد. این مدل نه‌تنها یک اسپرت کامپکت با آپشن‌های لوکس محسوب می‌شود که مسلما یکی از هیجان‌انگیز‌ترین وسایلی است که با هزینه‌ی مشابه، قابل خرید خواهد بود. از سویی دیگر، همان‌طور که پیش از این نیز در زومیت به معرفی بهتر‌ین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار جهان پرداختیم، با این قیمت نه‌تنها می‌توان طیف وسیعی از خودروهای سواری و شاسی‌بلند را در اختیار گرفت که مدل‌های دست دوم برندهایی مثل پورشه‌ نیز در دسترس خواهند بود.