سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوستان عزیز
در ادامه اموزش های تجارت الکترونیک و بازاریابی با موضوعی دیگر در خدمت شما دوستان عزیز هستم.در این سری از آموزش ها در مورد استراتژی های موجود در بازاریابی صحبت میکنیم و بررسی میکنیم که این استراتژی های موجود در درنیای بازاریابی چه تفاوت هایی دارد و از طرف دیگر کدام یک را باید در بازایابی های کسب و کار های کوچک استفاده کرد و کدام را در بزرگترین ها.پس تا انتها با من همراه باشید.

دوستان عزیز در این مقاله که بیشتر، صاحبان کسب و کارهای کوچک و بررگ و مدیران بازاریابی آن کسب و کار ها را مخاطب خود می داند، سعی کرده ایم تا حدودی به این موضوع پرداخته و چالش های پیش روی این کسب و کارها را مورد ارزیابی قرار دهیم.زیرا یک موضوع بسیار حیاتی است

دوستان عزیز در ابتدای این آموزش و اول از هر چیز خواهشمندم به این موضوع توجه کنید و بپذیرید که وضعیت اقتصادی در این زمان آن چنان هم بحرانی نیست و از نظر اینجانب وضعیت موجود در سال های آینده در اقتصاد نیز، همینگونه خواهد بود. ما در حال حاضر در شرایط خاص اقتصادی در جهان نسبت به گذشته قرار داریم و این وضعیت صرفاً مربوط به ایران نیست

دوستان عزیز توجه کنید که در کشورهای مختلف دنیا حال در اروپا و آسیا و امریکا و هر جای دیگری، شما شاهد بروز مشکلات متعدد اقتصادی هستید اما در این حالت تفاوت زیادی وجود دارد چرا که با این تفاوت که میزان مشکلات اقتصادی بین کشور٭J D8 با توجه به عملکرد در سطوح دولتی و سیاسی، نسبی است.

حال با توجه به توضیحات بالا و شرایط موجود ما به عنوان صاحبان کسب و کار های مختلف راهی نداریم جز اینکه با تغییر در رویکرد خود نسبت به فضای کسب و کار ایجاد شده وضعیت جدید و متفاوتی را برای خود رقم بزنیم. از شما خواهشمندم توقف و دست روی دست گذاشتن را کنار بگذارید. هیچ کس جز خود شما نمی تواند شرایطی که در آن قرار گرفته است را بهبود ببخشد.

دوستان عزیز برای درک بهتر این موضوع به عبارت بسیار ساده تر می گویم: اگر بخواهید منتظر باشید تا شرایط اقتصادی محل زندگی شما بهبود پیدا کند و بعد شما بتوانید موفقیت های اقتصادی بدست بیاورید، شک نکنید که انتظاری ابدی را تجربه خواهید کرد و تا ابد هیچ چیزی در زندگی شما تغییر نمیکند. شما باید به این موضوع بسیار توجه کنید که شرایط اقتصادی دگرگون شده است و ما باید نگاه و عملکرد متفاوتی از این پس به فعالیت های اقتصادی و راه اندازی کسب و کارها داشته باشیم و دیگر قرار نیست مثل گذشته صرف تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار، موفقیت در آن تضمین شده باشد.

در ادامه همراه من باشید