دسترسی کاربران تجاری به آپدیت های بتا Windows Insider
دسته: اخبار فناوری تکنولوژی

یک شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

چندین سال است که کاربران ویندوز ۱۰ از بخش Windows Insider Program جهت تست نسخه های جدید ویندوز ۱۰ استفاده میکنند، که در اینجا مشکلی نیز وجود دارد. یکی از این مشکلات به این شکل میباشد که بسیاری از کاربران نمی خواهند حساب کاربری شخصی خود را برای این منظور استفاده کنند، یا مدیر فنی شرکت یا کمپانی تجاری هستند و باید میزان هماهنگی آپدیت های ویندوز با کامپیوترهای شرکت را بررسی نمایند.
خوشبختانه مایکروسافت همانطور که قول داده بود سرویس جدیدی موسوم به Windows Insider for Business  را راه اندازی کرده که شما می توانید با یک حساب کاربری مبتنی بر آژور از آن استفاده نمایید.
البته ذکر این نکته نیز قابل اهمیت میباشد که برای دریافت نسخه های اولیه یا بتای ویندوز ۱۰ با این روش، لازم است گذرواژه مدیریت دستگاه یا همان ادمین را در اختیار داشته باشید و تنها دسترسی داشتن به کامپیوترهای شرکت کافی نخواهد بود.
طبق گفته مدیران مایکروسافت، امکانات بیشتری برای کسب و کارها در راه است و Windows Insider for Business  تنها یکی از آنها به حساب می آید، گفته ای که با توجه به تمرکز زیاد مایکروسافت به کاربران تجاری در سالهای اخیر تعجب چندانی هم ندارد.