حتما تا حالا تو سایت هایی زیادی دیدید که بعد از پایان هر پست باکسی با عنوان درباره ی نویسنده وجود داره امروز می خوام افزونه ی جعبه ی نویسنده رو بهتون معرفی کنم. اگه دیده باشید در قسمت درباره ی نویسنده تصویر آواتار نویسنده و نوشته ی کوتاهی درباره ی نویسنده

دانلود افزونه ی باکس درباره ی نویسنده

حتما تا حالا تو سایت هایی زیادی دیدید که بعد از پایان هر پست باکسی با عنوان درباره ی نویسنده وجود داره امروز می خوام افزونه ی جعبه ی نویسنده رو بهتون معرفی کنم. اگه دیده باشید در قسمت درباره ی نویسنده تصویر آواتار نویسنده و نوشته ی کوتاهی درباره ی نویسنده برای معرفی نویسنده قرار دارد. اگر قالب شما این قابلیت را ندارد و دوست دارید که یک جعبه ی نویسنده و نوشته ی کوتاهی درباره ی خود و سایتتون برای بازدید کنندگان سایتتون قرار بدید و اطلاعات زیادی درباره ی کدهای وردپرس ندارید می تونید با استفاده از این افزونه به راحتی و بدون دردسر یه کادر درباره ی نویسنده برای سایتتون ایجاد کنید.

نحوه ی نصب افزونه ی درباره ی نویسنده ( wp about author) :

بعد از اینکه افزونه رو دانلود کردید از قسمت افزونه ای پیشخوان وردپرس افزونه را بارگذاری و نصب کنید ( فعال کنید )

فک کنم همین کافی باشه , حالا یه سری به پست هاتون بزنید ببینید کادر درباره ی نویسنده افزوده شده یانه …

بعد از نصب افزونه یه گزینه به زیر منوی گزینه ی تنظیمات در پیشخوان وردپرس افزوده می شود به نام wp about author می تونید با استفاده از این گزینه نمایش رو شخصی سازی کنید. تصویر زیر هم مربوط به قسمت تنظیمات افزونه می باشد:

در حالت پیش فرض تنظیمات خاصی نمی خواد و باکس درباره ی نویسنده رو نشون میده.

خوب خسته نباشید به همین راحتی موفق شدید یه کادر درباره ی نوسنده به سایتتون اضافه کنید. امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه.

بهترین ها رو براتون آرزو می کنم …