اولین بار نیست که جزئیاتی در خصوص طراحی Galaxy S8 پرچمدار جدید سامسونگ منتشر می‌شود، اما تصاویر جدید، شواهد تازه‌ای را در خصوص ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر حذف کلید فیزیکی هوم ارائه می‌دهند. کلید فیزیکی هوم که تا اینجای کار به طور سنتی در قسمت جلوی گوشی‌های سری گلکسی قرار می‌گرفت، نقش سنسور تشخیص اثرانگشت را هم ایفا می‌کند. این در حالی است که در تصاویر جدید، هیچ خبری از کلید یادشده نیست. آنچه در نمای جلویی پرچمدار جدید سامسونگ به چشم می‌خورد، صفحه‌نمایش بزرگ در کنار دوربین جلویی است که در قسمت بالا و در کنار اسپیکر و سنسور مجاورت قرار گرفته است.

هما‌ن‌طور که در تصاویر غیررسمی پیش از این دیده بودیم، سنسور تشخیص اثرانگشت در قسمت پشتی گلکسی اس ۸ و در سمت راست دوربین پشتی قرار خواهد گرفت. در این ترکیب، فلش LED و سنسور شمارش ضربان قلب هم در سمت چپ سنسور دوربین جای خواهند گرفت. اگرچه در قالب تصاویر جدید نمی‌توان به‌طور کامل به طراحی جدید گلکسی اس ۸ پی برد اما حداقل این امکان وجود دارد تا تغییرات اصلی را پیش از رونمایی از این پرچمدار، متوجه شویم. پیش از این هم تصاویر محافظ صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸، محل تعبیه دوربین جلو، اسپیکر و سنسورهای جلویی را به خوبی نمایش داده بود.

خبرهای غیر رسمی دیگری هم در خصوص انتخاب برند Galaxy S8+ برای نسخه بزرگ‌تر پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده است. این محصول در واقع نقشی مشابه با گلکسی اس ۷ اج را در بازار ایفا خواهد کرد. هر دو پرچمدار جدید سامسونگ این‌بار از صفحه‌نمایش خمیده بهره‌مند خواهند شد. پیش از این انتظار می‌رفت گلکسی اس ۸ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ (MWC 2017) رونمایی شود اما مسئولان این شرکت کره‌ای اعلام کردند در این نمایشگاه تنها پیش‌نمایشی از پرچمدار جدید خود را ارائه خواهند کرد و رونمایی رسمی به زمان دیگری موکول خواهد شد. انتظار می‌رود مراسم رونمایی از پرچمدارهای جدید سامسونگ اواخر ماه مارس برگزار شود.