جلوگیری از نفوذ دیگران به اینترنت بی سیم
برخی از استفاده کنندگان اینترنت بی سیم، اعلام می کنند که میزان مصرف واقعی آنها از اینترنت، کمتر از چیزی است که گزارشات مصرف نشان می دهد. یعنی شخص دیگری از اینترنت آنها استفاده می کند و خودشان خبر ندارند !

اینترنت بی سیم شما چه از طریق شبکه های بزرگ وایرلس تامین شود، و چه از طریق WiFi ، احتمال نفوذ و استفاده از آن توسط دیگران وجود دارد. البته شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت بی سیم ، از طرف خودشان امنیت را تامین می کنند. اما شما نیز به عنوان کاربر نهایی، باید مراقبت های لازم را انجام دهید تا کسی نتواند از اینترنت شما به صورت غیر مجاز و مخفیانه استفاده کند.

شما هم اگر احساس می کنید که حجمی از اینترنت شما توسط شخصی غیر از خودتان استفاده می شود، باید یک بار دیگر مراقبت های امنیتی را کنترل کنید. شاید شخصی اکانت شما را هک کرده باشد و از اینترنت شما به صورت مخفیانه استفاده کند. اگر از دسته افرادی هستید که یک شبکه بی‌سیم ناامن دارید، باید بدانید همه انسان‌ها به اندازه شما پایبند به اصول اخلاقی نیستند و ممکن است علاوه بر استفاده از پهنای باند و دانلودهای مکرر بتوانند به اطلاعات شخصی شما هم دسترسی پیدا کنند. بنابراین با توجه به اصل «پیش‌گیری به از درمان» بهتر است زودتر به فکر بیفتید و امنیت شبکه بی‌سیم خود را با خواندن این مطلب فراهم کنید.

inter