یکی از مدیران سامسونگ ترکیه توییتی منتشر کرده که در آن، برنامه‌ی زمانی انتشار اندروید نوقا اعلام شده است. بر همین اساس، گفته‌ می‌شود تا پایان ماه جاری، آپدیت یادشده برای دارندگان گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ در ترکیه منتشر خواهد شد. تاکنون خبرهایی در مورد برنامه‌ی زمان‌بندی سامسونگ برای انتشار به‌روزرسانی اندروید نوقا در دسترس قرار گرفته؛ اما حالا نمایندگی ترکیه‌ی این شرکت جزئیات کاملی در این زمینه در وب‌سایت خود منتشر کرده است. در لیستی که در این وب‌سایت ارائه شده، حتی نام گوشی هوشمند گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۵ نیز به چشم می‌خورد و به نظر می‌رسد سامسونگ آپدیت نوقا را برای این محصول نیز عرضه خواهد کرد.

در لیست منتشرشده توسط سامسونگ ترکیه، اعلام شده است که دارندگان دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در ترکیه از هفته‌ی دوم ماه فوریه آپدیت اندروید نوقا را دریافت می‌کنند. همان‌طور که گفتیم، به‌روزرسانی مورد اشاره از هفته‌ی پایانی ماه جاری برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ نیز منتشر خواهد شد. در این لیست اعلام شده است که آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی نوت ۵، گوشی‌های سری گلکسی A 2016، گوشی‌های سری اولیه‌ی گلکسی A 2015، گلکسی جی ۷ پرایم، گلکسی آن ۷ و دستگاه‌های دیگر از ماه نوامبر ارائه خواهد شد.

طبیعتا آپدیت مورد بحث در نواحی مختلف جهان در بازه‌های زمانی متفاوتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در هر صورت، هم‌اکنون اطمینان داریم که سامسونگ این به‌روزرسانی را برای تمامی گوشی‌های هوشمند مورد اشاره در این مطلب، منتشر خواهد کرد. در زیر می‌توانید برنامه‌ی زمانی منتشرشده در وب‌سایت سامسونگ ترکیه را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است ستون اول از سمت چپ، مدل گوشی ستون دوم نام گوشی، ستون چهارم وضعیت انتشار و ستون پنجم زمان انتشار آپدیت برای گوشی مربوطه است.