تغییر صفحه ورود وردپرس و ایجاد یک صفحه ی متفاوت به منظور زیبا سازی نیاز خیلی از کاربران وردپرس.در مطلبی مشابه با همین مقاله،تغییر صفحه ورود وردپرس رو با یک افزونه نشون دادیم.در این مقاله یک افزونه جامع تر و کاربردی تر رو معرفی می کنیم.با ما همراه باشید.

تغییر صفحه log in در وردپرس

قبلا تغییرلوگوی موجو در صفحه ورود وردپرس رو با راهکار کامل توضیح دادیم.در متد جدید تر می تونید کل صفحه رو بدون نیاز به درج کد سفارشی کنید.

ابتدا افزونه custom login page customizer رو دانلود کنید.

بعد از نصب افزونه وردپرس،به قسمت نمایش،سپس customize برید.تصویر زیر،مجموعه ای از آپشن های این افزونه رو به شما نشون میده.

 

برای شروع سفارشی سازی،ابتدا از منویی که در افزونه تهیه شده،گزینه customiz log in رو انتحاب کنید.با کلیک روی این بخش میبیند که تعداد زیاری زیرمنو ظاهر شده  و گزینه های مختلفی برای شما وجود داره.در واقع ناحیه ی کنترل این افزونه،کاملا مشابه کنترل پنل تم شماست.

در این افزونه اگر تا به حال لوگوی سایتتون رو به جای وردپرس جایگزین نکردید می تونید این کار رو هم به عنوان بخشی از سفارشی سازی صفحه ورود انجام بدید.اولین کار آپلود لوگوی سایت شماست.

گام بعدی اضافه کردن یک پس زمینه یا یک رنگ دلخواه مناسبه.

بعد از این گزینه ها،گزینه های دیگری هم وجود داره که با کسب تجربه قادر خواهید بود که به سفارشی سازی اون بپردازید.کافیه کمی با این افزونه کار کنید