ال‌جی جی ۶ نام پرچم‌دار بعدی کمپانی کره‌ای ال‌جی است که قرار است در نمایشگاه MWC 2017 از آن رونمایی شود. تاکنون تصاویر و رندرهای مختلفی از این محصول فاش شده است و حتی تصاویری از نمونه آزمایشی ال‌جی جی ۶ نیز دیده‌ایم. حال، بعد از منتشر شدن تصویری از قاب پشت جی ۶، نوبت به پنل جلوی این گوشی هوشمند رسیده است که به‌ لطف تصویر افشاشده، می‌توانیم با طراحی آن بیشتر آشنا شویم.

تصویر فاش شده با تصاویر قبلی مطابقت دارد و می‌توان صحت آن را تأیید کرد. پنل جلوی ال‌جی جی ۶ نشان‌دهنده‌ی نمایشگر عریض آن است که البته از حاشیه‌های بسیار کمی در لبه‌های خود بهره می‌برد. طبق اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده است، می‌دانیم نمایشگر ال‌جی جی ۶ قرار است از ابعاد ۵.۷ اینچ بهره ببرد و نسبت ۱۸ به ۹ داشته باشد. در کنار آن، این نمایشگر از پنل ال‌سی‌دی بهره می‌برد و دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل است.

آنچه در تصویر جلب توجه می‌کند رنگ‌ پنل است. البته ممکن است علت آن عکس‌برداری بد باشد یا پنل متعلق به یک نسخه آزمایشی باشد و نسخه اصلی با رنگ‌بندی متفاوتی عرضه شود. در هر صورت، جزئیات دیگر پنل با اطلاعات قبلی مطابقت دارد و جایگاه دوربین و سنسورها تغییر نکرده است.

پس از شکستی که ال‌جی جی ۵ داشت، کمپانی ال‌جی می‌خواهد با عرضه ال‌جی جی ۶ شکست گذشته را جبران کند. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده خواهد کرد و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ نخواهد بود.

ال‌جی به زمان رونمایی از ال‌جی جی ۶ اشاره کرده است که طبق آن، پرچم‌دار آینده‌ی این کمپانی قرار است در ۸ اسفند معرفی شود. کنفرانس خبری که جی ۶ در آن رونمایی می‌شود، درست یک روز قبل از شروع نمایشگاه MWC 2017 خواهد بود و می‌تواند هیجان MWC امسال را چند برابر کند؛ زیرا از قابلیت‌های جالبی بهره می‌برد و اگر شایعات صحت داشته باشند، اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که بعد از پیکسل‌های گوگل از قابلیت گوگل اسیستنت برخوردار است. علاوه بر آن، جی ۶ قرار است از قابلیت‌هایی مانند اسکنر عنبیه و کواد داک نیز بهره ببرد.