با سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان همراهان آموزش وردپرس
دوستان عزیز در یکی دیگر از آموزش های وردپرس همراه شما هستم ، شما دوستان تا انتهای این آموزش وردپرس همراه من باشید . دوستان عزیز شاید بعضی وقت ها شما بخواهید تصاویری ثابتی را که در کنار سایت وردپرسی تان است را حذف نمایید و تغییر دهید و یا بخواهید برای سایت وردپرس خود تصاویری هدر قرار دهید ، حال نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید ، اگر شما عزیزان راه حلی برای انجام این کار ندارید تا انتهای این آموزش وردپرس همراه من باشید .

دوستان عزیز همراه شاید شما برای سایت وردپرس خود تصاویری و تبلیغاتی را در کنار سایت قرار داده باشید که فکر کنید برای کاربران سایت شما باعث مزاحمت می شود و بخواهید ان ها را حذف نمایید و یا این که شما تصمیم دارید تصاویری را در کنار سایت وردپرسی خود قرار دهید ، باید از افزونه ای که امروز برای شما دوستان معرفی می کنم استفاده نمایید تا بتوانید این تغییرات را در سایت خود ایجاد نمایید . دوستان عزیز توجه نمایید که این افزونه دارای دو نسخه می باشد که این دو نسخه عبارتند از رایگان و پرمیوم ، که شما دوستان عزیز در این اموزش وردپرس نسخه رایگان این افزونه وردپرسی را فرا می گیرید و با توجه به این که این افزونه بسیار ساده است ، تمام نیازهای شما دوستان عزیز در این زمینه را رفع می کند به طوری که نیاز به افزونه ی دیگری نباشد .
دوستان عزیز برای دریافت افزونه می توانید آن را از لینک زیر دانلود نمایید و در سایت وردپرسی خود استفاده کنید :
دانلود افزونه Advanced Floating Content

دوستان عزیز شما پس از دریافت افزونه وردپرسی این افزونه در پنل مدیریتی وردپرس خود نصب نمایید و در نهایت پس از بارگذاری کامل افزونه ، آن را فعال کنید ، که دوستان با فعال سازی این افزونه شما می توانید به راحتی گزینه محتوای شناور پیشرفته را در منوی پنل مدیریتی خود مشاهده کنید که با کلیک کردن بر روی این گزینه می توانید به قسمت تنظیمات ان وارد شوید که شما با افزودون یک محتوی شناور می توانید تصاویری را برای کنار سایت خود قرار دهید و شما با کلیک بر روی گزینه ی افزودن می توانید یک تصویر یا نوشته ای انتخاب نمایید که به صورت شناور در کنار سایت وردپرسی شما نشان داده شود ، به همین راحتی و فقط لازم است شما تنظیماتی را انجام بدهید که تنظیماتش بسیار ساده و راحت می باشد که در ادامه من توضیحاتی درباره هر کدام از تنظیمات ان برای شما می دهم ، پس با ادامه آموزش همراه باشید .
تنظیمات مورد نیاز تصویر :
موقعیت : دوستان عزیز همینطور که معلوم است برای تعیین مکان تصویر یا نوشته شناور می باشد .
عرض : شما دوستان عزیز در اینجا مقدار عرض تصویر یا متن شناور را مشخص می نمایید ، که شما می توانید به دو صورت درصدی و پیکسل تنظیم نمایید.
حاشیه : دوستان عزیز در واقع منظور margin در css می باشد که شما باید حاشیه را به ترتیب از بالا ، راست ، پایین و چپ تعیین نمایید .
مرز : دوستان عزیز در واقع منظور border در css است که شما برای تنظیم border-radius می توانید استفاده کنید که برای گوشه های این تصویر شناور استفاده کنید .
ویژگی های مرز : دوستان عزیز برای تعیین نوع مرز می باشد که مرز می تواند صاف یا خمیده باشد .

شما پس از انجام تنظیمات لازمه و ذخیره ان می توانید نتیجه را در سایت وردپرسی خود ببینید . دوستان عزیز به انتهای آموزش افزونه وردپرسی رسیدیم . از همراهی شما دوستان عزیز تا انتهای این اموزش سپاسگزارم
دوستان عزیز در اموزش های وردپرس همراه ما باشید .