سلام خدمت همراهان رجیران
آیا به نظر شما ترکیب،دو روش بازاریابی می تواند در موفقیت بیشتر شما ،در کسب و کار موثر باشد؟
با بازاریابی ویدیویی و بازاریابی ایمیلی آشنا هستید .حال به نظر شما ترکیب این دو بازاریابی اینترنتی می تواند،موثر باشد؟
پس با ادامه مطالب با من همراه باشید.

ترکیب روش های بازاریابی با یکدیگر ،برای یافتن مخاطبان بیشتر و جلب رضایت مشتریان یکی از جذابیت های بازاریابی اینترنتی است.در این مطلب به ترکیب دو روش بازاریابی ایمیلی و ویدیویی می پردازم.

بر اساس آماری که از بازاریابان اینترنتی از استفاده ویدئو در ایمیل های تبلیغاتی بدست آمده است ،۲۶ درصد از بازاریان اعلام کردند که احتما زیادی دارد که از ویدئو در ایمیل های ارسالی استفاده کنند،حدود ۵۵ درصد اعلام کردند که احتمال کمی دارد که از ویدئو استفاده کنند و ۲۰ درصد اعلام کردند که هرگز از چنین امکانی استفاده نمی کنند.

شما می توانید در مراحلی از انجام بازاریابی اینترنتی که هدف افزایش ترافیک سایت با مخاطبانانتان می باشد،می توانید علاوه بر استفاده از روش های معمول بازاریابی ،نیز می توانید این روش ها را باهم ترکیب نمایید.این بسته به خلاقیت بازاریاب اینترنتی دارد که چگونه این روش ها را باهم ترکیب کند و باعث جلب رضایت و توجه بیشتر مخاطبان شود.

برای مثال نوع دیگری از ترکیب روش های بازاریابی اینترنتی می توان به ترکیب بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی اشاره کرد. شما می توانید در ایمیل های ارسالی برای مخاطبان خود،از لینک های شبکه های اجتماعی استفاده کنید و دریافت کنندگان ایمیل ها را به مشاهده صفحات شرکت در شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری متن ایمیل در آنها تشویق کرد.

گوگل پلاس را در واقع گوگل با ترکیب دو روش بازاریابی رسانه های اجتماعی و سئو ،ایجاد کرده است.برای مثال اگر شما از صفحه شرکتی در گوگل پلاس پیروی کنید و برای مطالب آن صفحات کامنت بگذارید و با آن را به اشتراک بگذارید،می تواند نقش مهمی در موفقیت آنها داشته باشد.

این دیگر به خلاقیت شما بستگی دارد که کدام یک از روش های بازاریابی را باهم ترکیب کنید،و لازم است که شما تمام روش های بازاریابی را به خوبی بشناسید.

امیدوارم با به کارگیری این ایده ها بتوانید بازاریابی خود،موفق ترین باشید
ازهمراهی شما بزرگواران سپاسگزارم