سلام دوستان عزیز. این چند روزه من چون دارم در مورد راه های افزایش بازدید سایت و سئو و بهینه سازی سایت مطالعه ی زیادی انجام میدم. تصمیم گرفتم که این مطالب رو برای شما هم به اشتراک بزارم. برای خواندن تمام مطالب سئو و بهینه سازی به این بخش بروید.

عنوان مطلب رو که خوندید ؟ خوب حالا بیاین در این مورد بحث کنیم.

گوگل یک موتور جستجو گری است که بیشتر از همه به دنبال محتوای مطلب است.

خوب حالا که گوگل بیشتر از همه به دنبال محتوا است پس چرا مدیران وبسایت مطالب متنوع و طولانی ننویسند؟ خوب این خودش یک مزیت میشه.
تاثیر مطالب طولانی بر رنک سایت

مطالب طولانی و متنوع و جذب کاربر

خوب اگر شما سعی کنید که مطالبی با محتوای طولانی و متنوع و به نوعی که کاربران رو جذب کنه خوب قطعا مطالبتون به اشتراک گذاشته میشه. اینو شک نکنید.
گوگل بررسی عمقی مطالب را شروع کرده است

خوب حالا این بررسی عمقی یعنی چی؟ این امکان بیشتر برای مقاله ها به کار میره تا گوگل تشخیص بده که محتوای مقاله آیا مرتبط با موضوع بحث است یا نه. پس سعی کنید مطالبی بنویسید که با عنوان مطلب همخوانی داشته باشد.

سعی کنید از کپی مطالب دست بردارید چرا که ممکن است که در سال های آینده گوگل آنقدر پیشرفته شود که تمامی سایت های کپیر را شناسایی و به بلک لیست بفرستد و آن موقع است که شما کاسه ی چه کنم چه کنم دستتون میگیرید.

پس مطالب طولانی رنک بهتری بدست می آورند.

خوب شما باید سعی کنید مطالب طولانی که مینویسید مرتبط باشه نه این که همینطوری از خود در آوردی بنویسید.

اگه میخواهید مطالبتان طولانی شود سعی کنید که بعد از اتمام محتوا هر کدام از کلمه های مهم در محتوا را پیدا کرده و در مورد آن ها نیز توضیح دهید.

یک چیزی که دیگه تکراری شده بگم اینه که مطالب رو برای کاربر بنویسید نه برای گوگل. چون گوگل اصلا خوشش نمی آد.

پیروز باشید.