اگر دارای کسب و کار اینترنتی و علاقمند به کسب درآمد بیشتر هستید؛ آدرسهای بک لینک می تواند راز موفقیت شما باشد.
قبل از هر چیز دیگری، آدرسهای بک لینک چه چیزی هستند؟
اساساً اینها هایپرلینکهایی از سایتهای دیگر هستند که به وب سایت ویا وبلاگ شما متصل می شوند و از روی این آدرس های بک لینک، وب سایتهای دیگر افراد به سایت شما متصل می شود.این مقاله کوتاه نشان دهنده ء اهمیت لینک های ورودی برای کسب و کار اینترنتی شما و همچنین چگونه و به چه روشی بازاریابی مقاله می تواند در ساخت سایتهای بک لینک به شما کمک کند. این عمل برای بالا بردن آمار تعداد بازدید کنندهء سایت شما و قرار گرفتن در رتبه ء اول و بالاترین سطح توصیه می شود. یک تصویر خوب از یک صفحه وب درجه یک، مانند سایتهای مرجع می باشد.سایتهای قوی و معتبر شامل مقدار زیادی از مطالب هستند و غالباً مردم هنگام جستجو اطلاعات با این سایتها مواجه می شوند.

نیازی به گفتن نیست؛چالش با این وب سایتهای قدرتمند دشوار و گاهی غیر ممکن می باشد.بنابراین برای داشتن تعداد زیادی بازدید کننده و درآمد بیشتر، باید بر روی این کار تاکید داشته باشید.ممکن است برای دانستن دقیق این موضوع و دستیابی به آن البته بدون خرج کردن مقدار زیادی پول، مضطرب باشید. آیا تا به حال شما در مورد بازاریابی مقاله چیزی شنیده اید؟ اگر نشنیده اید پس واقعاً فرصت بسیار خوبی را از دست داده اید.

بازاریابی مقاله یک استراتژی بدون هزینه است که موجب شناخت وب سایت شما، تولیدات و خدمات و سرویسهای شما میشود. این موضوع شامل تولیدات و همچنین ارسال بخشهایی از محتوای دایرکتوری مقالات مختلف بوده و برای شناخت وب سایت شما و اطلاع رسانی از کسب و کار اینترنتی شما می باشد. برخلاف شیوه های دیگر، وقت و پول شما با بازاریابی مقاله تلف نمی شود.همانطور که انتظار می رود، برخی مدارک مورد نیاز برای قابل تصور بودن این مطا لب برای شما موجود می باشد.

برای شروع،‌این روش خاص تا زمانی که درتهیه مقالات به مهارت برسید هزینه ای در بر نخواهد داشت.اگر می خواهید خودتان مقاله بنویسید باید خودتان را آماده کنید؛ زیرا که برای انجام این کار باید زمان زیادی صرف کنید.آنچه شما برای اجرا باید انجام دهید، برنامه ای برای تهیه محتوای مقاله می باشد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین برای انجام مسئولیت و رسیدگی به دیگر عناصرموثر در ایجاد کسب وکار اینترنتی نیاز به زمان دارید.شما باید ساعات خاصی برای ذخیره مطالب مقالهء خود در نظر بگیرید،این برنامه شما باید بدون شکست انجام شود.برای این کار به مطالب زیادی در یک زمینهء واحد نیاز دارید که همچنین باید تآثیرگذار نیز باشد.این یکی از شرط های مهم بوده و برای داشتن تآثیرگذاری در کار نمی توانید این شرط را رعایت نکنید.این کار ممکن است به ظاهر امری دست نیافتنی برای کسب و کارهای مبتنی بر شبکه و اپراتورهایی از جمله خود شما باشد.اگر شما زمانی برای انجام این کاربه صورت منظم و یا اعتماد به نفس لازم برای تهیهء محتوای مقالات چشمگیر را ندارید، می توانید از فعالیتهای نویسندگان مقالات مستقل و یا سرویس دهندگان مقالات استفاده کنید.

قیمتهای آنها نسبت به شبهه نویسنده ها(ghostwriters) فوق العاده پایین تر می باشد.همچنین آنها در زمان کوتاهی قادر به نوشتن مقدار قابل توجهی مقاله می باشند.این موضوع بسیار مهم می باشد که شما ماهرانه و با تجربه از مطالب نویسندگان، با اعتماد برای نوشته و مقالات خود استفاده کنید.این کار باعث محبوبیت سایت شما و همچنین بالا رفتن سطح ترافیک سایت شما می شود و می توانید روی این مطلب تکیه کنید. بنابراین مطمئن می شوید که با عده ای از مردم مواجه هستید که واقعاً‌ می دانند به دنبال چه هستند و چه کاری انجام می دهند.

هر بار که مقالات شما در وب سایت شما منتشر شد،وب سایت و یا وبلاگ شما تبلیغات بیشتری برای شما به ارمغان خواهد آورد.لینکی که در پایان مطالب خود به عنوان مقاله قرار می دهید وهنگامی که از لینک های ورودی برای سایت خود استفاده می کنید در واقع از تبلیغاتی کوچک که در خدمت کسب و کار آنلاین شما هستند استفاده کرده اید . بنابراین این وضعیت برنده برنده می باشد؛ برای شما تبلیغات بیشتر، افزایش مشاهده کنندگان صفحات. و هنگامی که وب سایت ارسال مقاله، کاربران بیشتری برای خدمات و سرویسهای خود داشته باشند، سود بیشتری نیز عاید شما خواهد شد.

برای ارسال مقاله به میزان دلخواه آزاد هستید.در واقع با ارسال هر مقاله با تشویق مواجه خواهید شد. اطمینان داشته باشید با ارسال هر کدام از مقالات و هر یک از نوشته های نویسندگان دایرکتوری آنلاین، جاودانه خواهید شد.البته با توجه به پروتکلها، بررسی و مطالعه لیست نوشتارهای خود،طرح سوالات رایج و دور بودن از مسائل مشکل ساز.در غیر این صورت حساب شما به حالت تعلیق درآمده و مطالب شما چاپ نخواهد شد.همانند دیگر مسائل باید با قوانین و سیاستهای مختلف این کار،خود را عادت داده و بعد از یک دوره ارسال مطالب و تطبیق با موارد کاری، تمامی آن قوانین به صورت عادی و ساده خواهند شد.

اگر شما از مقالهء ترویج و به کارگیری آدرسهای بک لینک استفاده نکنید، به واقع شما مزایای آن را از دست خواهید داد. چرا فکر می کنید تعداد بیشماری مقاله در همهء دایرکتوری های مقاله وجود دارد؟ پاسخ واضح است؛ بسیاری از مقالات ارسال شده توسط بازاریابان اینترنت انجام میشود. هنگامی که شما از ترویج و چاپ مقاله و پیاده سازی آن استفاده کنید، خواهید دید که چرا بسیاری از مردم به استراتژی گسترش و ایجاد آدرسهای بک لینک وابسته هستند و به آن تکیه می کنند.