بهترین پروازها با توقفگاه های مجانی
با تشکر از خطوط هوایی که توقف رایگان را عرضه می‌کنند، شما می‌توانید از دو شهر با پرداخت هزینه تنها یک شهر دیدن بفرمایید. به جای صبر کردن برای ادامه پرواز در فرودگاه، خطوط هوایی توقفگاه‌های مجانی را برای چند روز پیشنهاد می‌کنند تا قبل از اینکه به مسیر خود ادامه دهید، در محل جدید گشتی بزنید.

گزینه‌های آنها متنوع هستند، از یک توقف کوتاه تا تمام هفته و حتی همراه با یک راهنمای محلی برای آشنایی و اکتشاف شهر، به شما تقدیم می‌کنند.

ما در اینجا ۱۲ خط هوایی، که یک توقفگاه مجانی ارائه می‌کنند را لیست کرده‌ایم، چه علاقه دارید توکیو را اکتشاف کنید یا به اکتشاف هلسینکی بپردازید.
«فین ایر» (Finnair)

فین ایر

نگاهی به ساختمان‌های هنر نو، کافه‌ها و بوتیک‌های هلسینکی بندازید و از یک توقف مجانی بیش از ۵ روز در فنلاند بدون هیچ هزینه اضافی، لذت ببرید.

توقفگاه برای مشتریانی که از راه هلسینکی پرواز می‌کنند قابل اجرا است که شامل دیدن شفق شمالی تا تجربه سونا در یخ مشهور کشور می‌شود.
«خطوط هوایی هاوایی» (Hawaiian Airlines)

خطوط هوایی هاوایی

مشتریان سفر، هر یک از خطوط هوایی (۱۱ مقصد بین المللی) می‌توانند از یک توقف مجانی، در هر بخش از سفر لذت ببرند و به جذب نور خورشید در «هونولولو» (Honolulu) بپردازند.

هیچ محدودیتی در تعداد روزهایی که شما در توقفگاه می‌توانید سپری کنید، وجود ندارد. هر چند مشتریان سفر در داخل کشور برای یک توقف باید حدود ۲۰۰ هزار تومان بپردازند.
ایسلند ایر

ایسلند ایر

مسافرانی که با ایسلند ایر پرواز می‌کنند، می‌توانند هفت شبانه روز از توقف مجانی در ریکیاویک لذت ببرند. آنجا آنها می‌توانند از هر چیزی، مانند شیرجه زدن در مرداب آبی تا رفتن به مناظر طبیعی مانند زمین‌های آتش فشانی، دریاچه‌های درخشان و دیدن آبشارها لذت ببرند.

خط هوایی، حتی یک راهنما به شما پیشنهاد می‌دهد. یک فرد محلی که به صورت مجانی شما را به الماس‌های مخفی کشور در طی اقامتتان می‌برد.
«تی ای پی پرتغال» (TAP Portugal)

تی ای پی پرتغال

مشتریان پرواز پرتغال (هواپیمایی حامل پرچم این کشور) می‌توانند یک توقف مجانی در لیسبون یا پورتو، بدون هیچ هزینه اضافی برای بلیط (به علاوه پیشنهادات منحصر به فرد و تخفیفات)، برای بیش از سه شب بگیرند.

برای اعمال این پیشنهاد، شما باید یک سفر رفت و برگشت رزرو کنید. اما آنهایی که این کار را انجام داده‌اند، به رستوران‌ها و هتل‌ها دسترسی خواهند داشت.
ایر کانادا

ایر کانادا

اگر زمان وقفه بین پرواز بیش از ۶ ساعت باشد به این معنا است که شما می‌توانید یک توقف مجانی در تورنتو، مونترآل و ونکوور از طریق ایر کانادا بدون هزینه اضافی داشته باشید.

هتل‌ها نیز برای پروازهای کلاس تجاری، پرمیوم، اقتصادی یا اجاره‌ای هستند. در حالی که برای مشتریان تانگو و فلکس از شبی ۱۸۰ هزار تومان شروع می‌شود.
«کا ال ام» (KLM)

کا ال ام

با کا ال ام، شما از مزیت دو توقف رایگان در آمستردام برخوردار می‌شوید، که یک توقف مجانی در بلیط خروجی و دیگری در بلیط ورودی است.
«واو ایر» (WOW air)

واو ایر

در حال حاضر به خاطر پروازهای فوق العاده ارزانش شناخته می‌شود. واو ایر به مسافرانش این اجازه را می‌دهد تا توقف کنند و ایسلند را بدون هیچ هزینه اضافی در پرواز برگشت بین آمریکای شمالی و اروپا، اکتشاف کنند.

گزینه توقفگاه در موتور رزرو خط هوایی، زمان انتخاب پرواز برگشت، به صورت آنلاین وجود دارد.
هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی اتحاد برای کلاس درجه اول، کلاس تجاری و اجاره‌ای خود، در بلیط (تایید شده هواپیمایی اتحاد از طریق ابوظبی)، توقف مجانی تقدیم می‌کند.

مشتریان می‌توانند به صورت رایگان در ابوظبی (شهر خانگی خط هوایی) گردش کنند و اگر اقامت دو شبه را رزرو کرده باشند، یک شب اضافی را در یک هتل بپردازند.
خط هوایی ژاپن

خط هوایی ژاپن

گزینه‌های توقف رایگان خط هوایی ژاپن به مقصد پرواز بستگی دارد، اما مشتریان می‌توانند یک توقف رایگان در توکیو (برای مثال در پروازی که از آمریکای شمالی می آید) به دست آورند.
خطوط هوایی ترکیه

خطوط هوایی ترکیه

برای پروازهایی که زمان انتظار برای پرواز دومشان ۲۴ ساعت یا کمتر است، مشتریان پرواز با خطوط هوایی ترکیه، می‌توانند از فرودگاه خارج شوند و منظره تاریخی استانبول را به صورت مجانی کشف کنند.

به عنوان قسمتی از برنامه استانبول گردی، مهمانان قبل از برگشت برای پرواز بعدی خود از فرودگاه خارج می‌شوند و به رستوران‌ها و مکان‌های دیدنی شهر می‌روند.
هواپیمایی تایلند

هواپیمایی تایلند

به خاطر پیشنهاد محدود تازه از طرف خط هوایی، مشتریان پرواز کامبوج، لائوس، ویتنام، چین، ژاپن، هند، ایران یا اروپا حالا می‌توانند یک هتل مجانی برای یک شب اقامت در بانکوک مطالبه کنند. حسن نیتی که سازمان گردشگری تایلند ارائه می‌دهد. پیشنهاد خاص برای مسافران پرواز استرالیا است.

برای رزرو قبل از ۱۱ فروردین اقدام کنید.
«خطوط هوایی کوپا» (Copa Airlines)

خطوط هوایی کوپا

خطوط هوایی کوپا (حامل پرچم کانادا) و سازمان گردشگری پاناما، یک توقف رایگان در پاناما را ترویج داده اند. گرچه برای دریافت استراحتگاهتان، شما قبل از اینکه خرید بلیط خود را کامل کنید، نیاز دارید اطمینان حاصل کنید یک توقف در پاناما را رزرو کرده باشید.