مطلبی که امروز قصد داریم تا با هم بررسی کنیم در مورد بهبود نتایج بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت مناسب  است.

اگر شما برای تبلیغات موتورهای جستجو یا بهینه سازی موتورهای جستجو برنامه ریزی کردید، اگر خود دست به کار شده اید یا از یک مشاور بازاریابی کمک گرفته اید، نکات کلیدی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. اگر شما این نکات را از دست بدهید، مشتری هایتان افزایش نخواهند یافت و نتیجه مطلوب مشاهده نخواهد شد. این نکات مهم در طراحی سایت در افزایش ترافیک و کسب نتایج مطلوب در بازاریابی اینترنتی بسیار مؤثر است.

غلبه بر اضطرابی که کاربران هنگام بازدید از سایت شما دارند.

هنگامی که افراد مختلفی از سایت شما بازدید می کنند طبیعی است که کمی نگرانی درباره محصولات و خدمات عرضه شده داشته باشند. اصولا کاربران دوست دارند به آنها محصولات و خدمات واقعی عرضه شود. هنگامی که ما محصولات و خدمات واقعی عرضه می کنیم باید بر اضطراب مشتریان غلبه کنیم. حال این سؤال پیش می آید که چگونه این کار را انجام دهیم؟

سایتی ارائه دهید که از تعداد صفحات بیشتری تشکیل شده باشد. مثل صفحات مربوط به حفظ حریم شخصی کاربران، شرایط استفاده، خدمات و صفحه درباره ما.

وب سایت یک صفحه ای، به نظر معتبر نمی آید و پیشنهاد خرید محصولات شما به کاربران در همان صفحه اول، به نظر اجباری می رسد و کاربران فکر می کنند که شما فقط به دنبال منافع خود هستید.

در کنار هر دکمه ثبت نام یا فرم تماس در طراحی سایت خود، به طور واضح شرح دهید که اطلاعات شخصی شما به هیچ جا درز پیدا نخواهد کرد و امنیت اطلاعات تضمین خواهد بود. این به افزایش اعتبار شما، افزایش ترافیک سایت و همچنین گسترش استراتژی های بازاریابی اینترنتی شما کمک می کند.

سعی کنید به عنوان صاحب یک کسب و کار شخصاً با بازدیدکنندگان ارتباط مستقیم داشته باشید. مردم و بازدیدکنندگان، محصولات شما را از سایت خریداری نمی کنند، بلکه از خود شما خرید می کنند.

متون درج شده در وب سایت شما باید به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان بتوانند مستقیماً با آن ارتباط برقرار کنند و منظور و پیام اصلی شما را درک کنند. در جملات خود از کلمات مرتبط با شخص سوم استفاده نکنید و به جای “ما” از “من” یعنی اول شخص استفاده کنید تا ارتباط بهتری با بازدیدکنندگان داشته باشید. همچنین از کلماتی که به شما مربوط می شود مثل “من” بیش از حد استفاده نکنید. برای این که مطمئن شوید به کلماتی که مد نظر و مورد توجه مشتریان می باشد تمر کز کرده اید از ابزار گوگل (We calculator) استفاده کنید.

تناسب در بازاریابی اینترنتی

اگر شما از سئو یا کلمات کلیدی یا هر دو استفاده می کنید، عنوان و شرح صفحات وب سایت را طوری قرار دهید که با انتظاراتی که بازدید کننده از سایت شما دارد، مطابقت داشته باشد. شما باید محصولات و خدمات خود را درک کنید. باید همانند مشتریان خود فکر کنید و فکر آنها را بخوانید. خود را جای آنها بگذارید تا بتوانید خدمات را به بهترین شکل ارئه دهید. در این صورت هم مشتریان راضی خواهند بود و هم خود شما به اهداف تان می رسید.

نتیجه:

مروری بر مواردی که گفته شد:

اول: با طراحی سایتی با صفحات گوناگون بر اضطراب و نگرانی بازدیدکنندگان سایت خود غلبه کنید. صفحاتی که راجع به محصولات و خدمات شما می باشد به این امر بسیار کمک می کنند.

دوم: با بازدیدکنندگان و مشتریان خود ارتباط مستقیم داشته باشید تا بتوانید اعتماد آن ها را جلب کنید و همچنین از کلماتی استفاده کنید که توجه آن ها را جلب می کند.

سوم: مشتریان خود را بشناسید و خود را جای آنها بگذارید و مثل آنها فکر کنید. این باعث می شود که درک بهتری از خدمات و محصولات مورد ارائه خود در بازاریابی اینترنتی داشته باشید و کیفیت خدمات را افزایش دهید.

مطمئن باشید که با استفاده از نکات بالا در طراحی سایت می توانید بهینه سازی موتورهای جستجو را بهبود بخشیده و برنامه ریزی بهتری برای تبلیغات در بازاریابی اینترنتی داشته باشید.