برنامه Touch Surgery: آموزش و شبیه سازی عمل جراحی در موبایل
آیا به دنبال راهی برای تمرین جراحی‌های پزشکی هستید؟ Touch Surgery یک اپلیکیشن جالب برای اندروید و آی‌او‌اس است که استفاده از آن می‌تواند برای دانشجویان رشته‌ی پزشکی و به‌خصوص کسانی که قصد یادگیری جراحی دارند، ضروری و بسیار کاربردی باشد. توسط تمرین‌های قدم به قدمی که در Touch Surgery وجود دارد، می‌توانید مراحل دقیق یک جراحی صحیح را به‌صورت سه‌بعدی و گرافیکی و با جزئیات بالا انجام دهید تا متوجه شوید چه میزان در این زمینه مهارت دارید. اگر به‌زودی یک جراح واقعی خواهید شد، می‌توانید تا آن زمان با استفاده از Touch Surgery و با انجام جراحی‌های شبیه‌سازی شده، تجربه‌های باارزشی کسب کنید. به نقل از سازنده، این اپلیکیشن توسط ۱ میلیون متخصص پزشکی مورد تأیید و اعتماد قرار گرفته است؛ بنابراین استفاده از آن، جنبه‌ای فراتر از یک سرگرمی یا شبیه‌سازی بی‌فایده یا بی‌هدف خواهد داشت. اگرچه با وجود تخصصی بودن برنامه، کاربران عادی نیز که همیشه علاقه به این رشته داشته‌اند اما بنا بر هر دلیلی وارد آن نشده‌اند، می‌توانند برای تجربه و سرگرمی، عمل‌های جراحی شبیه‌سازی شده در Touch Surgery را انجام دهند. مطمئنا انجام جراحی تنها با لمس صفحه‌نمایش امری جذاب و وسوسه کننده خواهد بود.

 

Touch Surgery دارای بیش از ۱۴۰ ماژول جراحی است که هر کدام به‌طور مستقل در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. برای استفاده از تمامی ماژول‌ها به برقرار بودن ارتباط اینترنتی نیاز خواهید داشت؛ چراکه شبیه‌سازی‌های موجود در برنامه، باید به‌طور جداگانه دانلود و سپس برای آغاز جراحی، آماده شوند. این موضوع ممکن است در نگاه اول چندان خوشایند به نظر نرسد؛ اما در عوض، شما به یک سازه سه‌بعدی و دقیق دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بالاترین جزئیات ممکن از اندام‌های انسان را در صفحه‌نمایش خود در اختیار داشته باشید. تمرین جراحی همیشه و همه‌جا، یادگیری و راهنمای قدم به قدم انجام یک عمل جراحی در حالت تمرینی، یادگیری تکنیک‌های جدید و به‌روز، امکان انجام و مشاهده‌ی زنده‌ی جراحی‌های شبیه‌سازی شده و همچنین ارائه‌ی شبیه‌سازی مجازی و حذف شبیه‌سازی‌های دشوار و گران‌قیمت فیزیکی از دیگر ویژگی‌های Touch Surgery به‌حساب می‌آیند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

    طراحی سه‌بعدی و گرافیکی
    جزئیات بالا و استاندارد در نمایش اندام و رگ‌ها
    بیش از ۱۴۰ عمل حراجی شبیه‌سازی‌ شده

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود