سلام دوستان وقت بخیر
در ادامه آموزش های ایمیل مارکتینگ در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.در این آموزش بررسی میکنیم که کوتاه نویسی در ایمیل مارکتینگ چقدر اهمیت دارد و چه نفعی برای دیگران میتواند داشته باشد.

دوستان عزیز شما باید بخش درباره ما وب سایت خود را به صورت بسیار حرفه ای بسازید.زیرا این بخش شناسنامه وب سایت شماست شما برای ساخت این بخش از وب سایت خود باید ابتدا از خود سوال کنید که دقیقا قرار است چه کنید؟ حال پاسخ سوالی که پرسیدید را عینا در بخش درباره ی ما وب سایت خود بنویسید

دوستان عزیز در تجارت از طریق ایمیل نکات بسیاری وجود دارد و شما باید این عوامل را به صورت یک الگوریتم دقیق پشت سر هم طی کرده و به نتیجه برسانید برای مثال وقتی که شما یک عنوان جذاب و بسیار عالی برای مطالب خود در نظر میگیرید به این معنی است که در طی یک فراخوان عمومی کارابران اینترنت را به سوی وب سایت خود فراخوانده اید اما شما پس از فراخواندن آن ها قرار است چه چیزی به آن ها بگویید؟قرار است از کجا شروع کنیم؟چه چیز جذب کننده ای برای ان ها داریم؟

دوستان عزیز یکی از مهمترین موارد در وب سایت داری و توسعه وب سایت های پربازدید و اطلاعات گرفتن از آن ها این است که برای مخاطبان خود بنویسیم و نه برای بالا رفتن رتبه وب سایت خود و امتیاز آن در موتور های جست و جو.دوستان عزیز شما نباید مطالب را به صورت خلاصه بنویسید و باید همیشه خود را جای مشتری وب سایت بگذارید و ببینید آیا از نوشته ای که خوانده اید راضی بوده اید یا خیر.آیا میخواهید هر چه سریعتر وب سایت را ترک کنید و یا به خواندن ادامه دهید؟

چاک کاستر مشاور برتر بازاریابی در مقاله ای تحت عنوان ” نکاتی برای قدرت بخشیدن به نوشته های تجاری ” می نویسد که ” وقتی می خواهید یک متن تجاری بنویسید ، تنها به خواننده ی آن بیندیشید ، او را تصور کنید و سپس با زبان قلم برایش صحبت کنید”

در ادامه با موارد دیکر این آموزش در خدمت شما عزیزان هستم