انتقال داده های صوتی و تصویری و داده های ActionScript
در فلش
پس از متصل شدن به سرویس دهنده، ممکن است بخواهید که داده های صوتی/تصویری را به سرویس دهنده بفرستید یا از سرویس دهنده دریافت کنید.فرض کنید فایلی به نام film1.flv در مسیر/applications/appName/public سرویس دهنده وجود دارد و شما به عنوان یک سرویس گیرنده می خواهد این فایل را در سیستم خود اجرا کند.برای انجام این کار، در آغاز باید یک شیءای از جنس کلاسNetStream‌ تعریف کنید سپس از دستور play استفاده کنید تا فایل را از سرویس دهنده دریافت کنید.

برای نمایش فایل تصویری باید از یک شیء ویدیوئی به نام videoArea استفاده کنیم.

in_ns = new NetStream(nc);

videoArea.attachVideo(in_ns);

in_ns.play(“public/film1”);

داده های صوتی که در فایلfilm1.flv وجود دارد به صورت اتوماتیک از speaker ِکامپیوترتان پخش می شود و نیازی به درج دستور اضافه تری نداریم.توجه داشته باشید که از پسوند این فایل در دستور play استفاده نکنید. فرستادن یک stream از سرویس گیرنده به سرویس دهنده نیز به همین آسانی می باشد.در این حالت ابتدا باید یک NetStream ایجاد کنیم و سپس داده های صوتی و تصویری را از میکروفن(درصورت نبود میکروفن به صورت اتوماتیک از speaker گرفته می شود) و دوربین دریافت کنیم و با استفاده از دستورpublish آنرا به سرویس دهنده بفرستیم.

out_ns = new NetStream(nc);

out_ns.attachAudio(Microphone.get( ));

out_ns.attachVideo(Camera.get( ));

out_ns.publish(userName); // Name the stream after the user’s name.

streamها کانال یک طرفه ای روی اتصال تان ایجاد می کند.با استفاده از این کانال می توانید داده های صوتی و تصویری را به سرویس دهنده بفرستید یا آنها را از سرویس دهنده دریافت کنید.بنابراین اگر بخواهید به صورت همزمان یک stream را به سرویس دهنده بفرستید و stream دیگری را از سرویس دهنده دریافت کنید،‌ باید دو شیء از جنس کلاسNetStream تعریف کنید.