انتخاب عنوان صفحه در سئو
از کلمات مبهم مثل “Home” در صفحه اصلی اجتناب کنید، یا در صفحات داخلی عنوان عمومی و مبهم انتخاب نکنید به طور مثال برای صفحه در باره ما از عنوان about us استفاده نکنید بلکه با یک توصیف اختصاری نام شرکت را به کار ببرید مثلا درباره شرکت دی یا تاریخچه شرکت دی.

در متا تگها خصوصا عنوان، خلاصه مختصر و مفید بودن مهمترین اصل است و هر چه وب مستر کلمات غیر مرتبط یا حتی مرتبط بیشتری استفاده کند نتیجه کمتری خواهد گرفت.

عدم استفاده از کلمات مشابه یا تکرار کلمات کلیدی در عنوان به طور مثال: fast food یا fastfood و fastfoods اگر هر ۳ استفاده شود نه تنها کمکی نمی کند بلکه می تواند به عنوان اسپم امتیاز منفی برای صفحه منظور می شود.

از وجود کلمه ای که در عنوان استفاده شده در بدنه صفحه وب مطمئن شوید، برای مثال اگر برای عنوان صفحه “لپ تاپ” انتخاب شده پس این مطلب درباره لپ تاپ است و حتما در متن صفحه این کلمه وجود خواهد داشت.

از یک عنوان برای چند صفحه استفاده نکنید.

مطمئن شوید همه صفحات دارای عنوان هستند.اگر شما از آن دسته مدیران وبی هستید که تعداد صفحات وب زیادی در سایت دارید و نمی دانید برای کدام عنوان ندارید می توانید به سادگی با مراجعه به وب مستر تولز گوگل بخش HTML suggestions موارد بدون عنوان را مشاهده کنید.

دقت داشته باشید اجازه دسترسی به روباتهای جستجوگر داده شده باشد.