سلام به همگی امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز افزونه ی wp smushit برای افزایش سرعت سایت وردپرس رو براتون آماده کردم افزونه ای قدرتمند و حرفه ای . سرعت لود سایت برای هر وبمستری اهمیت خاصی داره خوب وقتی بازدید کننده به سایت شما میاد و میبینه کا صفحات دیر باز میشه اولین چیزی که بهش فکر میکنه بستن پنجرست و رفتن سراغ یه سایت دیگه. با استفاده از این افزونه شما می توانید به راحتی حجم تصاویر به کار رفته در سایتتون رو کاهش بدید بدون افت کیفیت.

افزونه ی wp smushit چگونه کار می کند ؟

زمانی که شما یک مطلب یا یک پست منتشر کنید و در این پست از تصویر استفاده کنید , ( تصویری که به کتابخانه اضافه می شود ) افزونه ی wp smushit به صورت خودکار حجم آن را کاهش می دهد و نیازی نیست که به صورت دستی این کار انجام گیرید.

تصاویر قبلی که قبل از نصب افزونه wp smushit در کتابخانه موجود بودند چگونه کاهش حجم پیدا می کنند ؟

برای اینکه حجم تصاویر قبلی که به رسانه یا همون کتابخانه افزوده شده را کاهش بدیم : بعد از نصب افزونه گزینه ی wp smushit bulk به زیر منوی رسانه در پیشخوان وردپرس اضافه می شود. روی این گزینه کلیک کنید تا صفحه ی مربوط برایتان باز شود. صفحه ای مثل تصویر زیر , روی قسمتی که با رنگ قرمز مشخص کردیم کلیک کنید تا افزونه عملیات مربوط به کاهش حجم تصاویر رو شروع کنه.

wp-smushit-plugin

افزونه ی wp smushit حریم خصوصی:

طبق گفته ی سازنده ی این افزونه در رابطه با حریم خصوصی : افزونه ی wp smushit حریم خصوصی را حفظ می کند و شمت می توانید به راحتی و آسودگی خاطر از این افزونه استفاده کنید.

خطاهای افزونه:

گاهی اوقات هم خدمات و سرویس های Smush.it پایین می آید حال به دلایل متعدد و بیشتر سنگینی بار بر روی سرور , که بعد از چند ساعت دباره شروع به کار می کند , پس زمانی که شما به این افزونه برای کاهش حجم تصاویر نیاز دارید و افزونه ی wp smushit در دسترس نیست می توانید به صورت دستی این عملیات را انجام بدید.