سلام امروزمیخوام درمورد افزونه درگاه بانک ملت باهاتون صحبت کنم امیدوارم که شاد وسلامت باشیدو از این امورش امروز لذت ببریدو برایتان مفید واقع شود.
افزونه درگاه بانک که در این بخش معرفی می می کنیم به شما اجازه خواهد داد تا در سایت وردپرس خود به راحتی درگاه پرداخت بانک ملت را راه اندازی کنیم , تا زمانی که این افزونه طراحی نشده بود مجبور بودیم برای ایجاد بخش پرداخت در سایت خود بخصوص درگاه بانک ملت از اسکریپت های مختلف استفاده کنیم اما این پلاگین درگاه ملت در کنار وردپرس شما نصب میشه و این قابلیت بسیار خود رو جهت پرداخت به سایت شما اضافه می کنه. در این بخش افزونه به صور کامل معرفی خواهد شد و اقداماتی که باید جهت راه اندازی درگاه بانک ملت انجام بشه به طور کامل توضیح داده میشه.
افزونه درگاه بانک ملت برای وردپرس

نام این افزونه Bank Mellat می باشد که قابلیت قرار دادن درگاه بانک ملت رو با استفاده از شورتکد در برگه ها و پست ها رو به وردپرس اضافه می کنه. ابتدا افزونه رو از مخزن وردپرس لینک Bank Mellat دانلود و روی وردپرس خود نصب کنید اگر آشنایی ندارید آموزش نصب افزونه در وردپرس رو مطالعه کنید.

در تصویر بالا نمایی از فرم که قابلیت پرداخت از طریق بانک ملت رو داره مشاهده می کنید با استفاده از شورتکدی که افزونه در اختیار شما میزاره می تونید این فرم رو در برگه یا پست دلخواه خود به نمایش بزارید.
ارسال ایمیل به کاربر و مدیر بعد از پرداخت وجه از طریق درگاه
پرداخت وجه از طریق درگاه
قابلیت بسیار خوب دیگه ای که این افزونه درگاه ملت داره ارسال ایمیل به کسی که پرداخت انجام داده و ارسال ایمیل به مدیر سایت هست تا از پرداختی که انجام شده هر دو طرف مطلع بشن.
ارسال پیامک به کاربر و مدیر بعد از پرداخت موفق

قابلیت بعدی هم ارسال پیامک هست که میشه گفت یکی از امکانات خوبش هست و با بیشتر سامانه های پیامکی سازگار می باشد. در این صورت زمانی که تراکنش پرداخت درگاه با موفقیت انجام بشه طبق تنظیمات سامانه پیامک برای هر دو طرف پرداخت موفق اس ام اس خواهد شد.

همون طور که در بالا مشاهده کردید این افزونه درگاه بانک ملت تقریبا کامل هست و می تونه نیاز های هر سایتی رو از نظر درگاه برطرف کنه.و به همین راحتی و بدون دردسر می تونید درگاه بانک ملت رو به سایت خودتون اضافش کنید.
چگونه درگاه بانک ملت برای سایت خود راه اندازی کنیم ؟

در بالا افزونه ای که برای درگاه ملت وردپرس معرفی کردم فقط برای ضافه کردن درگاه هست , لازم هست تا برخی کارهای بانکی را نیز انجام دهید. برای ثبت درگاه بانک ابتدا باید به نزدیگترین شعبه بانک ملت در محل زندگی خود مراجعه کرده و اقدامات لازم جهت ثبت درگاه برای سایت اقدام کنید. در بانک باید فرمی مبنی بر اطلاات شخصی خود , آی پی سایت , نام سایت و برخی موارد را پر کرده و به بانک تحویل بدید. ممکن است روزها طول بکشه تا درخواست شما بررسی و درگاه برای شما صادر بشه دقیقا نمیشه گفت چند روز می تونید ۱ ماه در نظر بگیرید. اطلاعاتی که بانک جهت راه اندازی درگاه ملت به شما ارائه خواهد داد یک شماره ترمینال , یوزر و پسوورد هست که باید این اطلاعات رو در بخش تنظیمات این افزونه وارد کنید.

همین در این صورت درگاه ملت سایت شما به راحتی به درگاه بانک ملت متصل میشه و هزینه توسط کاربران سایتتون به حساب شما واریز میشه.
سلامت باشید و موفق باشید..