سلام به همه ی کاربران عزیز رجیران , در این پست افزونه ای معرفی خوام کرد به نام WP CommentNavi که کارش افزودن شماره به دیدگاهها در وردپرس هستش این قابلیت به به صورت پیش فرض و اغلب برای روی وردپرس وجود داره البته روی قالب وردپرس بخش دیدگاههاش کدنویسی میشه که به صورت ( دیدگاهها قدیمی , دیدگاههای جدید ) هستش.

افزودن شماره به دیدگاهها در وردپرس با افزونه WP CommentNavi

اما با افزونه wo comment navi شما می توانید به جای نمایش کلمات دیدگاههای قدیمی و دیدگاههای جدید برای این بخش شماره قرار بدید مثل شماره بندی صفحات مطالب سایت البته قابلیت تعیین اینکه به صورت ( قبلی و بعدی ) باشه رو هم داره که این قابلیت در صورتی خوب هستش که این بخش روی قالب وردپرس شما کدنویسی نشده باشه.

صفحه مربوط تنظیمات این افزونه وردپرس

افزودن شماره به دیدگاهها در وردپرس با افزونه WP CommentNaviهمون طور که در تصویر بالا میبینید بخش تنظیمات افزونه خیلی اسونه و می تونید به راحتی نحوه ی نمایش رو مشخص کنید.

چرا باید بخش دیدگاهها دارای ( دیدگاههای قدیمی / دیدگاههای جدید ) یا دارای شماره صفحه باشد ؟؟؟

شاید این سوال براتون پیش بیاد که چرا باید بخش دیدگاهها به این صورت باشد , اگر وب سایت و مطالب سایت شما به صورتی هستش که کاربران و بازدیدکننده های سایتتون در رابطه با مطالب در قسمت دیدگاهها زیاد بحث و گفت و گو می کنند , پس مطالب سایتتون دارای دیدگاههای زیادی خواهد بود و وقتی که کاربری وارد اون پست میشه باید اون سایت کامل براش لود بشه . در صورتی که تعداد دیدگاهها زیاد باشد صفحه دیر لود خواهد شد و سرعت سایت پایین میاد. این مورد می تونه در سئو هم تاثیر داشته باشد.

نحوه نصب افزونه مثل سایر افزونه های وردپرس هستش ( برای نصب از طریق مدیریت بخش افزونه / افزودن افزونه ) از طریق هاست هم باید فایل مربوطه را در پوشه ی plugins موجود در پوشه ی wp-content قرار دهید.

امیدوارم مفید واقع بشه. لحظاتی آرام را برایتان آرزومندیم.