سلام خدمت دوستان عزیز
نرم افزار ایمیل مارکتینگ می تواند باعث پیشرفت شما در کسب و کار آنلاین شود ،ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که ایمیل های ارسالی توسط نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ هم ممکن است توسط سرورهای یاهو یا جی میل اسپم شود،زیرا این سرورها دارای قوانینی هستند،که جلوی ایمیل های تبلیغاتی را می گیرند.پس برای اینکه از اسپم شدن ایمیل هایی که توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ می فرستید،لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • نام فرستنده

از نام جعلی استفاده نکنید،یعنی بخاطر جذاب بودن یک نام،از ان نام به عنوان اسم فرستنده در ارسال ایمیل توسط ایمیل مارکتینگ استفاده نکنید.

  • آدرس ایمیل فرستنده

شما می توانید این آدرس را تغییر دهید ولی باید توجه داشته باشید که جعلی و یا اشتباه وارد نکنید و ترجیحا ایمیل سرویس دهندگان  رایگان ایمیل نباشد.

  • موضوع ایمیل

از موضوع ایمیل دروغین برای جلب توجه دریافت کنندگان استفاده نکنید وعنوانی مرتبط با محتوای خود انتخاب کنید و مخاطبان را ترغیب به باز کردن ایمیل نمایید، بهتر است موضوع ایمیل بین چهار تا نه کلمه باشد.موضوع را طوری انتخاب کنید که ببینده را با خودش،درگیر کند.

  • تعداد دفعات ارسال

باید توجه داشته باشید که در ارسال ایمیل های تبلیغاتی به افراد زیاده روی نکنید، و صندوق ورودی آنها را پر از ایمیل های تبلیغاتی خودتان نکنید،در غیر این صورت کاربران ایمیل شما را اسپم می کنند و در این صورت از اعتبار شما کم می شود.

  • قرار دادن لغو عضویت

متن صریح قوانین جهانی این است که تمامی گیرندگان ایمیل های انبوه که توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ ارسال می شوند،باید بتوانند با یک کلیک یا ارسال ایمیل به فرستنده، عضویت خود را لغو نمایند.

  • آی پی ارسال کننده

اگر چندین کاربر از یک آی پی استفاده کنند و یکی از آنها،استفاده نامناسب داشته باشد بدون شک بر کار دیگران اثر می گذارد و او نیز اسپمر شناخته می شود .استفاده از آی پی های اختصاصی هزینه بر است ولی تاثیر گذار می باشد.

  • احتمال اسپم شدن

احتمال اسپم شدن ایمیل های ساده و بدون تصویر در نرم افزار ایمیل مارکتینگ کمتر از ایمیل های دارای تصاویر می باشد.

  • آدرس سایت

آدرس سایت تان را به صورت مستقیم در تصاویر و لینک ها استفاده نکنید، زیرا پس از ارسال تقریبا ۶ هزار ایمیل، توسط یاهو بلاک می شوید و ایمیل های بعدی تان اسپم می شود.

  • آپلود تصاویر در سایت های رایگان

برای ارسال تصاویر در ایمیل خود،توجه داشته باشید که آنها را در سایت خود ، آپلود  و ارسال نکنید ، زیرا در صورت بلاک شدن ایمیل تان توسط یاهو ،سایت تان نیاز بلاک می شود و شما نمی توانید کاری انجام دهید