در پست های گوگل پلاس خود از هدلاین یا همان سرخط استفاده کنید
هرچه کاربران بیشتر به مقالات گوگل پلاس توجه کنند، احتمال تعامل آنها افزایش پیدا می کند. چالش در این مرحله، تمایز یافتن در دریای بی شمار مقالات است. اول از همه، مقالات گوگل+ ، بر خلاف تمامی سایر پلتفورم های اجتماعی، مانند یک مینی بلاگ عمل کرده و هر پستی به یک هدلاین (سرخط) نیاز دارد. نه تنها اضافه کردن هدر به تمایز مقاله کمک می کند، بلکه گوگل از اولین کلمات مقالات به دو روش استفاده می کند:

هدلاین شما را با تگ عنوان مقاله ترکیب می کند.
هدلاین معمولا چیزی است که گوگل در نتایج جست و جوی خود نشان می دهد. اضافه کردن هدلاین مناسب می تواند به تمایز مقاله کمک کرده و باعث تسهیل خواندن آن شود.

سرخط نوشتن در گوگل پلاس
این کار به شما اجازه می دهد تا با شفافیت بیشتری صحبت کرده و متن شما قابل دسترس تر خواهد بود. علاوه بر بولد کردن هدلاین، می توانید نوشته های زیادی را در مقاله کپی کنید تا مقاله شما نسبت به سایرین متمایز شود.
از کلمات خود در گوگل پلاس استفاده کنید.
گوگل+ رسانه متنی و تصویری است، پس از هر دو آنها استفاده کنید. از نوشتن مقالات طولانی نترسید. به جای منتشر کردن لینک به جدیدترین مقاله خود در بلاگ و امید به نتیجه داشتن آن، خلاصه ای از نکات مهم مقاله را منتشر کنید. توضیح دهید چرا مقاله مهم است. به افراد بیشتر توضیح دهید که چرا باید روی لینک کلیک کرده و آن را به اشتراک بگذارند.