قیمت گذاشتن برای وب سایت

توصیه ما به شما این است که حتماً سایت خود را به طور حرفه ای ارزشیابی کنید. در حقیقت این مهمترین مرحله برای فروش موفق وب سایت شماست.

برای ارزشیابی قیمت وب سایت متخصصانی وجود دارند که با قیمت کم می توانند کمک بزرگی به شما بکنند. البته در ایران چنین افرادی به ندرت یافت می شوند. تا برای یک وب سایت ایرانی رقم دقیق مشخص کنند. ولی می توان از موسسات و وب سایت های غیر ایرانی که در این زمینه فعالیت می کنند، استفاده کنید. البته چون این موسسات ایرانی نیستند بعضی فاکتور ها مانند قرار گرفتن در دایرکتوریهای ایرانی و سادگی و متداول بودن نام را در زبان فارسی نمی توانند در ارزیابی خود لحاظ کنند. ولی با توجه به اینکه رتبه سایت شما را در موتور های جستجو و دایرکتوری های تراز اول جهان مانند گوگل ، آلکسا و یاهو چک می کنند می توانند اطلاعات خوبی به شما ارائه دهند. نکته دیگر در مورد خرید و فروش وب سایت وضعیت جیب خریداران است چون هر چه خریداران شما ثروتمند تر باشند می توانند پول بیشتری بابت آن بپردازند. پس این قضیه را هم باید در نظر داشته باشید به هر حال تعیین یک قیمت معقول و متناسب مهم است چون قیمت بالا سبب فراری شدن مشتری می شود و اگر قیمت پایین بدهید ممکن است پول زیادی را از دست بدهید.

برای قیمت گذاری به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.ukwebsiteforsale.co.uk

در این آدرس یک قیمت که مناسب برای خریداران انگلیسی است پیدا خواهید کرد البته در این سایت توصیه هایی هم برای افزایش ارزش وب سایت خود می توانید پیدا کنید. بعد از ارزیابی متوجه باشید که مشتریان شما در ایران هستند یا خارج از ایران تا با توجه به توانایی مالی آنها قیمت معقولی را انتخاب کنید.

آدرس دیگری که می تواند برای شما مفید باشد:

http://www.dnscoop.com

در این آدرس علاوه ب قیمت گذاری برای وب سایت شما راههایی برای کسب در آمد از آن همراه با حدود درآمد ماهیانه به شما پیشنهاد می کند و یک کد در اختیار شما می گذارد که با قرار دادن آن در میان کدهای html می توانید قیمت لحظه ای سایت خود را به صورت آنلاین نمایش دهید.