سایت یا سئو به پایان می رسد، مسائل دیگری در مورد کلمات کلیدی به کار برده شده در وب سایت وجود دارد که در موتور جستجو اتفاق می افتد. مشکل این است که این کلمات کلیدی که به عنوان فاکتور مهم در رنکینگ وب سایت محسوب می شود، همیشه مهمترین عامل برای هدایت ترافیک به وب سایت نیستند.

راه های بسیار زیادی است که از طریق آن قادر خواهید بود نتایج بهتری با استفاده از کلمات کلیدی برای توسعه وب سایت و افزایش ترافیک وب سایت داشته باشید. بهترین کار این است که نگاهی به تمامی این راه و روش ها بیاندازید و بدانید که چگونه می توانید رنکینگ وب سایت خود را بدون نگرانی نسبت به نوع کلمات کلیدی وب سایت تان افزایش دهید.

در عین حالی که نگاهی به کلمات کلیدی که در وب سایت تان استفاده می کنید، ایده خوبی است که توجهی هم به این داشته باشید که چرا استفاده از کلمات کلیدی برای گرفتن رنکینگ و افزایش رتبه در موتور جستجو، جزء روش های قدیمی می باشد. همانطور که دیگر شما تمایلی برای استفاده از دوربین های ۸ بیتی و قدیمی را ندارید، چه دلیلی برای استفاده از تکنولوژی های قدیمی برای جلب توجه افراد در وب سایت تان وجود دارد!تا زمانی که مایل به ایجاد تغییر در انجام کار از جمله ساخت سایت باشید، قادر به بدست آوردن نتایج بهتر با هزینه های کمتر خواهید بود.

  • چرا کلمات کلیدی می تواند خطرناک باشد!

    هنگامی که برای گرفتن رتبهء بالاتر در موتور جستجو و افزایش رنکینگ از کلمه کلیدی استفاده می کنید، دقیقاً کار شما شبیه این است که می خواهید شانس خود را فقط از یک روش امتحان نمایید. (اصطلاحاً تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار می دهید)

    شما باید وقت زیادی صرف ایجاد محتوا با کلمات کلیدی مورد نظرتان نمایید و در این زمینه تلاش نمایید. از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی آن را گسترش دهید و یا مطالب را در وبلاگ های مختلف ارسال نمایید. هنگامی که در این زمینه تلاش خود را کردید باید امیدوار باشید که به نتایج مورد نظرتان دست یابید. و البته اگر به نتیجه دلخواه در رنکینگ نرسیدید باید رویکرد خود را تغییر دهید.

    همچنین باید به خاطر داشته باشید هنگامی که در حال سرمایه گذاری بر روی یک کلمه کلیدی متفاوت هستید، در واقع در حال حدس زدن و ریسک کردن هستید. می خواهید بدانید کلمه کلیدی مورد نظر همان کلمه کلیدی مورد نیازتان است یا خیر! حتی با تحقیقات و آنالیز و داشتن تخصص در این زمینه که همهء ما در ساخت سایت نیاز به انجام آن داریم، باید حدس بزنید که چه نوع کلمه کلیدی می تواند شما را به نتایج دلخواه در رنکینگ برساند.

    هنوز هیچ تضمینی برای بدست آوردن نتیجهء مورد نظر در رنکینگ وجود ندارد. اغلب شرکت هایی که در ساخت سایت و بهینه سازی وب سایت فعالیت می کنند نیز از چند کلمه کلیدی استفاده کرده و امیدوار هستند تا حداقل یکی از آن کلمات کلیدی آنها را به نتیجه مطلوب برساند.البته ایدهء مناسبی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید، به هیچ وجه گارانتی برای بدست آوردن نتیجهء مورد نظر شما و موفقیت در رنکینگ موتور جستجو وجود ندارد.

    در واقع افراد بسیار زیادی مانند شما به دنبال انجام کار مشابهی مثل شما هستند. اما ممکن است روش آنها در بدست آوردن رنکینگ وب سایت، کمتر تاثیرگذار و بیشتر در تاکتیک های هدایت و افزایش ترافیک وب سایت و یا تبلیغات کلیکی CTR موفق باشند.از آنجایی که این مطالب واقعاً برای انجام این کار مفید است، شاید شگفت زده شوید از اینکه چطور این موارد در بدست آوردن نتایج مورد نظرتان در رنکینگ می تواند به شما کمک نماید.

  • چگونگی بدست آوردن نتایج مطلوب در رنکینگ

    چندین راه مختلف برای بدست آوردن نتایج بهتر و موفقیت در رنکینگ وجود دارد. یکی از بهترین این روشها جلوگیری از بکارگیری و تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی در هنگام ساخت سایت می باشد. در عوض سعی کنید بر روی کلمات کلیدی بیشتری تلاش نمایید. برای بدست آوردن نتیجه بهتر می توانید از LSI “باشگاه علوم کامپیوتر” استفاده نمایید.

    از این طریق می توانید اطمینان حاصل فرمایید که کلمه کلیدی که از آن استفاده می کنید مرتبط با محتوا است و LSI صرفاً آن کلمه کلیدی را برای صفحهء مورد نظر در وب سایت شما ایجاد کرده است. ممکن است نیاز باشد که از کلمات کلیدی بلندتری در وب سایت تان استفاده نمایید. این کلمات کلیدی یا در واقع عبارات کلیدی به طور خاص به موضوع مطرح و محتوای وب سایت شما مربوط شده و عمومی و یا متداول تر نیستند.

    به این دلیل که کلمه کلیدی که زیاد جستجو می شود، چیزی نیست که بتواند وب سایت های مختلف را در لیست موتور جستجو به شما نشان دهد. بنابراین با انتخاب کلمه کلیدی بلندتر، با کسانی به رقابت می پردازید که از همان کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی شما استفاده کرده اند. این امر نتایج مشخص تری به شما خواهد داد.

    با آنالیزورهای کلمات کلیدی مشورت نموده و مطمئن شوید برای رسیدن به رنکینگ مورد نظرتان انتخاب درستی از کلمات کلیدی داشته اید. بدون در نظر گرفتن جایگاه وب سایت تان در رنکینگ، به جای آن به میزان افرادی که از وب سایت شما بازدید کرده اند و دلیل پیدا کردن وب سایت تان توجه فرمایید. می توانید بر روی مواردی توجه و تمرکز کنید که در مورد آنها کاری انجام نشده است.

    می توانید اطمینان حاصل فرمایید که کسانی که وب سایت خود را به خوبی ارائه داده اند، از چه روشی استفاده نموده تا به نتایج دلخواه خود در رنکینگ رسیده اند. شما نیز قادر هستید تا به وسیلهء ایجاد همین راه و روشها در افزایش رنکینگ وب سایت خود موفقیت کسب نمایید.