سلام دوستان وقت بخیر
در ادامه آموزش ات ساین @ در ایمیل مارکتینگ در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.در قسمت قبل کمی در مورد ایمیل مارکتینگ صحبت کردیم و بررسی کردیم که چطور میتوان از ایمیل مارکتینگ در بازاریابی استفاده کرد و در مورد استراتژی های آن صحبت کردیم.

دوستان عزیز ایمیل ها همانطور که میدانید ارزان بوده و از همه مهمتر اینکه بسیار دل نشین و بدون مشکل هستند، چرا که همانند پیام کوتاه میان کارهای اداری با صدایی ناهنجار، فکر شما را منحرف نمی کنند و یا مانند تبلیغات مابین فیلم های سینمایی محبوب شما باعث عصبانیت نمیشوند و یا در حال پیاده روی دلنشین در خیابان ، بزور تراکتی را به دست شما نمی دهد ، ایمیل بهترین نوع تبلیغ است زیرا در Mailbox شما می نشیند تا در زمانی مناسب به سراغ آن ها بروید.

دوستان عزیز بسیار در این موارد صحبت کردیم اما هیچ یک از این موارد دلیل نمیشود که شما سریعا به سراغ شروع کار بروید و سریعا شروع به ارسال ایمیل ها کنید چرا که ایمیل همیشه تیغی دو لبه است همانطور که راه را برای موفقیت کسب و کار برای شما باز می کند می تواند ریشه کسب و کار شما را نیز بریده و کار را برای شما بسیار دشوار کند
بهتر است قبل از هر چیز به سراغ اسپم ها برویم.انقدر گفتیم اسپم ارسال نکنیم و اسپم ارسال نکنیم اما چرا؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانیم که اسپم چیست؟ اسپم ها صرفا ایمیل هایی نیستند که در پوشه اسپم می روند اسپم به ایمیل هایی گفته می شود که بدون اجازه از مخاطب ارسال می گردد. حال ممکن است در پوشه اسپم نیز قرار بگیرند و یا نگیرند اما در هر حال اسپم هستنداسپم ها یا نام دیگر هرزنامه ها به هر طریقی می خواهند مخاطب ایمیل را دریافت و باز کند حال که ایمیل باز شد باقی ماجرا را با دروغ ها و کلک هایی که بسیار حرفه ای هستند به سرانجام می رسانند، آمار جالبی در این مورد وجود دارد که ۳۰% از اسپم ها دارای موضوعات انحرافی و ۸۰ درصد از آنها دارای بخش فرستنده انحرافی هستند.

در قسمت های دیگر با ادامه این آموزش همراه من باشید دوستان