ابزار گفتگوی Microsoft Teams به آفیس ۳۶۵ اضافه شد
ابزار Microsoft Teams یک فضای کاری مبتنی ‌بر گفت‌و‌گو و تبادل نظر در نرم‌افزار آفیس ۳۶۵ است که تمامی افراد، محتوا و ابزار مورد نیاز گروه را به‌منظور اثربخشی بیشتر در کار با یکدیگر ادغام می‌کند. شرکت مایکروسافت در ماه شهریور (مارس) گذشته، خبر از در دسترس قرار گرفتن نسخه‌ی جهانی مایکروسافت تیمز داد. زومیت را همراهی کنید.

شرکت مایکروسافت امروز طی کنفرانس آموزشی خود، اعلام کرد که از این پس ابزار Microsoft Teams از طریق نرم‌افزار Office 365 هم برای کاربران حوزه‌ی آموزش در دسترس قرار خواهد گرفت. شرکت مایکروسافت اعلام کرد که ابزار Microsoft Teams در Office 365 به‌طور ویژه‌ای بر کسب تجربه و آموزش تمرکز کرده است.
مقاله مرتبط:

    کامل ترین نسخه آفیس به استور ویندوز ۱۰ خواهد آمد

مدیران آفیس ۳۶۵ می‌توانند از طریق Admin Center موجود در نرم‌افزار یادشده، قابلیت Microsoft Teams را برای مؤسسه‌های زیر نظر خود فعال کنند. مدیران مربوطه به‌سادگی قادر به پیکربندی دسترسی افراد در دو سطح صدور مجوز برای استادان و معلمان یا دانشجویان خواهند بود. درصورتی‌که مؤسسه‌ی شما در حال استفاده از آفیس ۳۶۵ باشد، می‌توانید به‌منظور فعال کردن قابلیت Microsoft Teams، دستورالعمل ذیل را به گروه فناوری اطلاعت خود ارسال کنید.

۱- با استفاده از حساب کاربری کاری یا دانشجویی خود وارد نرم‌افزار آفیس ۳۶۵ شوید.

۲- به‌منظور دسترسی به بخش Admin Center، روی دکمه‌ی Admin کلیک کنید.

۳- مسیر Settings → Services & add-ins را دنبال کنید.

۴- در صفحه‌ی Services & add-ins، روی Microsoft Teams کلیک کنید.

۵- در صفحه‌ی تنظیمات بخش Microsoft Teams جاری، مجوز آموزشی مورد نظر برای پیکربندی را انتخاب کنید. دو گزینه‌ی Faculty & Staff و Student در اختیار کاربران قرار دارد.

۶- پس از انتخاب نوع مجوز دسترسی، به‌منظور فعال کردن آن روی دکمه‌ی لغزنده‌ی مربوطه کلیک کنید و دکمه‌ی Save را بزنید.

قابلیت Microsoft Teamsدر همه‌ی نسخه‌های نرم‌افزار آفیس ۳۶۵ شامل Education ،Education Plus ،Education E5 و Education E3 قابل دسترسی خواهد بود.